لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    5 دلیل ضروری بودن بازاریابی پیامکی برای بازار مدرن
    ضرورت استفاده از سرویس پیام کوتاه یا پیامک در بازارهای دنیای کنونی کاملاً احساس می شود به طوری که می تواند نقش مهمی در ارتقای سطح کسب و کارها داشته باشد. در این مطلب ما به چند دلیل درباره لزوم استفاده از این سرویس اشاره می کنیم.
    روح اله عبدالهی
    1396/02/13

    3476 نفر

    مقاله جدید منتشر شده در سایت هافینگتون پست بر دلایل ضرورت بازاریابی پیامکی برای کسب و کارهای کوچک تاکید می کند. این مقاله نکات بسیار مهمی درباره بازاریابی پیامکی ارائه می کند و این که چرا صاحبان مشاغل بهتر است آن را به عنوان یک ابزار بازاریابی در نظر بگیرند.


    پیامک سیار است

    امروزه اکثر افراد دارای گوشی موبایل هستند و شگفت انگیزتر این است که هر یک از ما روزانه به طور میانگین 150 مرتبه گوشی خود را چک می کنیم. شما مطمئن هستید که پیامک ارسال شده از طرف شما به مشتری به دستگاه همیشه همراه او تحویل داده خواهد شد و او دستگاه خود را در طول روز چک خواهد کرد.


    پیامک خوانده می شود

    آمار اپراتورهای موبایل نشان می دهد که 98 درصد از پیامک ها توسط گیرندگان خوانده می شوند، این در حالی است که 90 درصد پیامک ها در ظرف 3 دقیقه از دریافت شدن خوانده می شوند.

    پیام های بازاریابی که شما از طریق پیامک ارسال می کنید مطمئناً به مخاطب تحویل داده شده و توسط او خوانده خواهند شد.


    پیامک قابل اعتماد است

    زمان زیادی از فعالیت پیامک می گذرد و اکنون آن یک کانال بسیار قابل اعتماد برای ارسال پیام های شما محسوب می شود. در طی 20 سال گذشته چندین تریلیون پیامک ارسال شده اند و این فناوری امتحان خود را در جهان پس داده است.


    پیامک قابل ردگیری است

    تمام پیامک ها دارای گزارش تحویل از طرف اپراتورها هستند، بنابراین شما فوراً دستیابی کمپین کنونی خود را به آن مشاهده می کنید. برخلاف بازاریابی ایمیلی که در آن حتی ممکن است کمپین شما از فیلترهای اسپم هم عبور نکند، در سرویس پیام کوتاه تحویل یک کمپین بازاریابی پیامکی به گیرندگان مورد نظر تضمین شده است.


    پیامک مخاطبان را به اقدام وا می دارد

    سایت The Mobile Marketing Association آماری را منتشر کرده است که نشان می دهد احتمال پاسخگویی مصرف کنندگان به یک پیامک 5 برابر بیشتر از ایمیل است. استفاده از پیامک بسیار ساده است و پیام در ظرف چند ثانیه توسط مصرف کننده خوانده می شود.

     


    سامانه پیامکی نیازپرداز، دارای بیش از 10 سال تجربه در بازاریابی پیامکی است. با خرید پنل اس ام اس، پرسنل مهربان و صمیمی ما می توانند در چند دقیقه به شما نشان دهند که بازاریابی پیامکی تا چه اندازه می تواند از طریق فروش های متحرک و افزایش فعالیت مشتریان برای کسب و کار شما مزیت داشته باشد.

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها