لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    4 دلیل برای استفاده از بازاریابی پیامکی
    امروزه، پیامک بر خلاف حجم گسترده انتخاب سرویس های پیام دهنده در دسترس، شکست نخورده است. محققان ادعا می کنند که یک اکثریت خیلی زیاد و میلیونی از پیام رسانی متنی در هر هفته استفاده می کنند. بیشتر آنها ترجیح می دهند برای کسب و کارشان و برای ارتباط با مشتریان به جای استفاده از تماس تلفنی از پیامک استفاده کنند، چون آنها تمایلی به جواب دادن به تماس تلفنی ندارند.
    محسن زارع
    1396/02/23

    4231 نفر

    مهم نیست که شما چه کسب و کاری دارید، بازاریابی پیامکی می تواند ابزار کارآمدی برای گسترش برند شما باشد. در اینجا چند دلیل برای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی به وسیله پیامک را می آوریم.


    4 دلیل برای استفاده از بازاریابی پیامکی

     

    پیامک مستقیم و فوری است

    4 دلیل برای استفاده از بازاریابی پیامکی

    97 درصد مردمی که موبایل دارند پیامک ها را تا 3 دقیقه پس از دریافت آن می خوانند. پیامک یکی از سریع ترین راههای ارتباط با مشتریان است.

    جامی تولنتینو، کارشناس سایت Next Web می گوید که پیامک کارآمدترین روش برای دست آوردن کاربران است و دارای نرخ خواندن 90 درصد در دقیقه می باشد. پیامک دارای بالاترین نرخ مشارکت نسبت به ایمیل و برنامه های بالاپر (OTT) می باشد.

    همچنین، پیامهای متنی یک ارتباط مستقیمی با مشتریان برقرار می کند. این کار به ما کمک می کند که دوره حیاتی رسیدن یک پیامک تا خرید توسط مشتری کاهش بیابد.

    بازخورد سریع از مشتریان

    4 دلیل برای استفاده از بازاریابی پیامکی

    بازخورد در هر شرکتی فوق العاده اهمیت داردو این داده ها به شرکت ها کمک می کنند که محصولاتشان را بهبود ببخشند و اطلاعات را درباره ترجیحات مشتریان به دست آورند. پیامک می تواند یک کانال خوب برای جمع آوری بازخوردها باشد. اگر پیشنهاد شما مشتری را جذب کند، میانگین زمان پاسخ کمتر از 6 دقیقه خواهد بود. ایمیل و نامه در این مورد خیلی کند هستند و رسانه های اجتماعی نیز اشباع از پیام های اسپم هستند.


    اعلان دریافت

    4 دلیل برای استفاده از بازاریابی پیامکی


    خوب است که بدانید آیا مشتریان پیام متنی شما را دریافت می کنند یا خیر. با اعلان دریافت، شما اگر به ارسال پیامک به مخاطبانتان ادامه دهید، می توانید دریافت آن را هم ببینید. تقریبا تمام ارائه دهندگان موبایل این مکانیسم را دارند و شما می توانید آن را به آسانی فعال کنید. این کار به مشتریان کمک می کند از تمام رویدادهایی که شرکت دارد آگاه باشند.

    فیلترنشدن پیام های نامربوط

    4 دلیل برای استفاده از بازاریابی پیامکی

    طبیعتا، شما با برخی فیلترهای پیام های نامربوط طبق قوانین و مقررات کشور خود درگیر هستید. اما ما درباره فیلتر اس ام اس های نامربوط بر روی گوشی ها حرف می زنیم. اگر پیامک شما با قوانین متضاد نبود و دارای هیچ محتوای ممنوعی نبود، شما می توانید مطمئن باشید که مخاطب آنها را دریافت کرده است.


    تمام این دلایل باعث می شود بازاریابی پیامکی جذاب تر شود این کار به شما کمک می کند که بازخوردها را به دست آورید و به شما کمک می کند از افتادن در باتلاق فیلتر کردن پیام های نامربوط گیر نیفتید. حتی اگر مشتری شما گوشی هوشمند نداشته باشد می تواند پیام متنی شما را دریافت کند و شما مطمئن می شوید که او انها را با توجه به اعلان دریافت، آن را گرفته است. پیامک دارای نرخ بالای مکالمه می باشد. کاربران موبایل به پیامهای متنی بیش از از سیستم پیام رسانی جول می دهند. پس این کار را انجام دهید و نتیجه اش را ببینید.

     

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها