لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    الفبای بازاریابی پیامکی
    با اینکه بازاریابی پیامکی هنوز خیلی جدید است، یکی از راه‌های بازاریابی به‌وسیله‌ی رسانه‌ی مورد علاقه‌ی من شده است. این یک زمینه‌ی جدید است(حداقل فعلا) و در نتیجه خیلی جا برای کارهای بالقوه برای انجام دادن دارد، به خصوص برای ما که سریع هستیم و زود به سراغ اینجور کارها می‌رویم. در این پست من می‌خواهم الفبای بازاریابی به وسیله‌ی پیام‌های متنی خودم را با شما به اشتراک بگذارم.
    Nasim shirvani mahdavi
    1396/10/24

    4125 نفر

    البته همانطور که کاراکتر "الک بلدوین” در فیلم "Glengarry Glen Ross" بسیار با شکوه این حروف را بیان می‌کند، این حروف به عنوان "همیشه در حال نزدیک شدن باش" به کار می‌رود. بازاریابی پیامکی شما هم باید همیشه در حال نزدیک شدن باشد، همانقدر که بقیه‌ی کانال‌های بازاریابی که شما از آن‌هااستفاده می‌کنید این کار را انجام می‌دهند. اما در این‌جا در مورد این سه حرف من، برای استراتژی بازاریابی پیامکی صحبت می‌کنیم.

    بازاریابی پیامکی در سه حرف زیر خلاصه می شود

    الف: آماده و خودکار

    اگر می‌خواهید در هر زمینه‌ای از بازاریابی موفق شوید( و منظور من دقیقا موفقیت است)، شما باید سطحی از خودکار شدن را داشته باشید. به شخصه، فرم مورد علاقه‌ی خودکار بازاریابی من برای بازاریابی پیامکی، پیام‌های برانگیزنده‌ی هفتگی است. به این به عنوان متن خبری هفتگی خود نگاه کنید. می‌دانم که ممکن است احمقانه به نظر برسد به خاطر اینکه حدود ۱۲۰ تا ۱۴۰ کاراکتر و حرف برای پیام بیشتر نداریم، اما اگه شما نمی‌توانید راهنمایی‌ها و یا اطلاعات خوب را که در یک فضای کوچک جا می‌شود را ارائه دهید، پس چگونه انتظار دارید که راهنمایی خوبی را در کل بدهید؟ بهترین قسمت در مورد استراتژی پیام هفتگی این است که حس انتظار را در دریافت‌کنندگان شما به وجود می‌آورد. قسمت خوب دیگر این است که بسیار آسان است که این قسمت را خودکار کرد.

     

    پیشنهاد میشود مقاله : استفاده از سرویس های پیامکی در بخش اقتصادی را هم مطالعه کنید

     

    ب: بهره‌مند بودن

    این ویژگی بدون گفتن هم باید باشد، اما من به آن اشاره می‌کنم. لطفا لطفا و لطفا مطمئن باشید که اس ام اس که می‌فرستید حاوی ارزش و بهره‌ای برای کاربران بالقوه و مشتریان شما باشد، کسانی که این پیام‌ها را خواهند خواند. البته که بعضی از پیام‌های شما می‌تواند کاملا برای فروش باشد اما حواستان باشد که پیام‌های زیادی راجع به ارزش‌ها نیز تامین کنید. در غیر این صورت شما می‌توانید انتظار تعداد زیادی پیام "توقف" که به سمت شما سرازیر می‌شوند را داشته باشید. مطمئن شوید که حدود دو سوم از پیام‌های شما از جهاتی برای خوانندگان شما بهره دارد و آن یک سوم باقی می‌تواند شامل فروش و تبلیغات شما باشد.

    ث: ثبات

    آخرین حرف در حروف ما ث است که به معنای ثبات است. زیرا این بسیار مهم است که شما در برابر چشم‌ کاربرانتان قرار  بگیرید. شما باید بر اساس درخواست مشترکینتان به دریافت پیام از شما، سریعا شروع به ارسال اس ام اس به آن‌ها کنید و حداقل یک روز در هفته به آن‌ها پیام ارسال کنید. همانطور که قبلا هم به آن اشاره کردم، حتی بهتر است که شما به صورت منظم برنامه‌ریزی کنید که پیام‌های هفتگی داشته باشید (مثلا پیام‌های روز سه شنبه) و سپس پیام‌های اضافه‌ی مربوط به فروش و پیام‌های ارزش‌محورانه‌اتان را به بالای این پیام‌ها اضافه کنید. اگر شما به صورت با ثبات این پیام‌های متنی را بفرستید، مشترکین شما می‌دانند که باید از شما انتظار پیام‌هایی داشته باشند و در نتیجه غافلگیر نمی‌شوند.

    شما "الف، ب، ث" ی بازاریابی با پیام‌های متنی من را دارید. این سه دستورالعمل کلی را دنبال کنید و برای بازاریابی پیامکی یک شروع خوب و در ادامه پیشرفت خواهید داشت.

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها