لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    4 بخش ضروری پیامک بازاریابی و تبلیغاتی، نوشتن پیامک بازاریابی فوق العاده
    در این مطلب 4 بخش اصلی یک پیامک بازاریابی را شرح می دهیم که برای موفقیت در بازاریابی پیامکی کار آمد و پر بازده ضروری است
    مصطفی لطیفی پور
    1397/03/23

    5321 نفر

    4 بخش لازم برای یک پنل پیامکی کارآمد

    آیا قصد ایجاد اولین پنل پیامکی خود را دارید؟ برای ارائه ی پیشنهادی که مشتری در مقابل آن نتواند مقاومت کند و بسیار کارآمد باشد، 4 جزء اصلی باید وجود داشته باشد. نبود هرکدام از این عوامل باعث منحرف شدن مسیر تبلیغات شده و استفاده از پیامک به عنوان ابزاری تبلیغاتی را ناکارآمد می کند.

    در ادامه این 4 جزء را برای یک پنل موفق پیامکی بیان می کنیم :

    •     نام تجاری
    •     پیشنهاد منحصر بفرد
    •     تاریخ انقضاء یا اتمام پیشنهاد مانند "تا آخر همین ماه" یا تا تاریخ 21/12
    •     تشویق ب اقدام موثر مانند کلیک کردن روی لینک و خرید فوری با نوشتن عباراتی مانند " روی این لینک کلیک کرده و خرید کنید".

    اگر این 4 مورد به درستی در کنار یکدیگر قرار گیرند، ترکیبی مانند مثال زیر ایجاد می شود: (این مثال از یک تبلیغ واقعی گرفته شده است )

    از الان تا دوشنبه شب. در مزرعه ی ترس و وحشت ، به کسانی که زودتر سفارش دهند 10 درصد تخفیف تعلق می گیرد. تعداد محدود، همین الان خرید کنید: eventbrite.com/linktoticketinghere

    شاید در نگاه اول به این فکر کرده باشید که چرا اسم تجاری تان باید بخشی از این پیامک باشد. دلیل این امر آن است که مشتری ها باید بدانند که چه کسی این پیام را برای آنها فرستاده است. هنگامی که شما با استفاده از یک پنل ، پیامی را ارسال می کنید، مشترکین شما احتمالا فقط از سرویس های شما استفاده می کنند.

    برای مثال ، فرض کنید که شما یک رستوران فست فود دارید و مشتری ها با ارسال کلمه "پیتزا" به شماره 31996 ، غذا رزرو می کنند. همچنین در نظر بگیرید که از همین شماره، یک کافه برای رزرو از عبارت "قهوه" استفاده می کند.

    واضح و روشن است که مشتری های پیتزا فروشی شما ممکن است همچنین قهوه نیز بنوشند. پس اگر پیشنهاد خود را بدون ذکر نام برند تجاری تان یا حداقل نام مخصوص کالای خود ارسال کنید، قطعا مشتری در انتخاب کالا گیج خواهد شد. طبیعتا شما تمایلی به از دست دادن مشتری های مشتاق تخفیف خود نیستید. پس پیام هایی واضح ارسال کنید و از این موقعیت اجتناب کنید.

        چه کسی این پیام را ارسال کرده است ؟(نام شخص یا نام تجاری)
        پیشنهاد شما چیست؟ ( یک خدمت یا کالا و ...)
        تاریخ انقضای پیشنهاد چه زمانی است ؟ (مثلا تا فردا ، تا شنبه یا ...)
        چگونه از تخفیف می توان استفاده کرد؟( وارد کردن یک کد در سایت یا نشان دادن کد به فروشنده)

    اگر مایل به یک پیشرفت چشم گیر در تجارت خود هستید ، از خود این سوال را بپرسید که "چرا  مشتری ها باید به این پیشنهاد علاقمند باشند؟ آیا یک پیشنهاد محدود است؟ فقط 50 نفر اول تخفیف بگیرند؟ خدمت یا محصولی کمیاب است؟"این سوالات به شما کمک می کند تا سامانه پیامکی خود را مدیریت کرده و برای مشتری یک حس اضطرار ایجاد کنید که در صورت عدم خرید ، ضرر خواهد کرد.

    جواب سوالات بالا قبل از ارسال پیام انبوه، به شما کمک شایانی خواهد کرد.

     

    حتما بخوانید : راه اندازی شغل مناسب با نمایندگی سامانه پیامکی

     

    اگر شما با این فضای تبلیغاتی پیامکی آشنا نیستید، لابد دلیل موفقیت این نوع تبلیغات شما را به فکر وا داشته است. مزیت های پنل پیامکی چیست؟ سوالاتی که روزانه به وفور به آنها برخورد می کنیم.

    با سامانه پیامکی نیازپرداز، شما از خدمات عالی ما بهره مند خواهید شد. همواره رضایت مشتری هدف ماست و ویژگی های مناسب شما را در نظر گرفته و بر اساس آن عمل می کنیم. در حقیقت، مدل تجارتی ما حول این 5 محور شکل گرفته است:

    1. نوآوری
    2. آموزش
    3. پشتیبانی مشتری
    4. مقبولیت
    5. پیشرفت

    با استفاده از این سامانه ی پیامکی ، مطمئن خواهید بود که موفقیت تجاری از آن شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی در مورد خدمات ما، با ما در تماس باشید تا به شما بگوییم چرا پنل پیامکی نیازپرداز بهترین راه چاره برای شماست.

     

     

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها