لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    ارسال پیامک تبلیغاتی از مخابرات
    آیا شما فکر می کنید مخابرات منشا اصلی ارائه خدمات سامانه پیامکی است ؟ آیا شما هم با عبارات زیادی همچون : خرید پنل اس ام اس مخابرات، سامانه پیامکی مخابرات، پنل پیامکی مخابرات و... برخورد کرده اید ؟ اگر قصد خرید پنل اس ام اس دارید بهتر است بدانید در واقع این مخابرات نیست که پیامک ها را ارسال می کند بلکه در حال حاضر فقط اپراتورهای ایرانسل و همراه اول، پیامک های تبلیغاتی و انبوه را ارسال می کنند و این شرکت ها نیز خود به صورت مستقیم با اشخاص و شرکت ها کار نمی کنند. در ادامه با ما باشید تا موضوع پیامک مخابرات را برای شما به صورت کامل شرح دهیم.
    مصطفی جعفری
    1397/04/27

    9562 نفر

    پنل پیامکی مخابرات یا اپراتورهای پیامکی ؟

    این روزها واژه هایی چون ارسال پیامک تبلیغاتی از مخابرات، پنل اس ام اس مخابرات و جملاتی از این قبیل به یک اصطلاح بد تبدیل شده است.

    متاسفانه اسم مخابرات به ابزاری تبدیل شده است تا افراد سودجو از آن سو استفاده کنند و خود را وابسته به مخابرات (حتی بعضا مخابرات) اعلام کنند.

    برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی از طریق مخابرات شما نمی‌توانید به مخابرات محله، دفتر همراه اول، ایرانسل یا رایتل مراجعه کنید. مخابرات سفارش ارسال اس ام اس تبلیغاتی را قبول نمی‌کند، جالب است بدانید ارسال اس ام اس تبلیغاتی در اختیار مخابرات نیست و در واقع این مخابرات نیست که پیامک ها را ارسال و دریافت می کند بلکه  در حال حاضر فقط اپراتورهای ایرانسل و همراه اول، پیامک های تبلیغاتی و انبوه را ارسال می کنند و این شرکت ها نیز خود به صورت مستقیم با اشخاص و شرکت ها کار نمی کنند.

    بلکه با شرکت های خاصی همچون رهیاب (پیش شماره 5000)،  مگفا (پیش شماره 3000),  آسانک (اپراتور خط ثابت ارسال پیامک) و ... همکاری دارند که به این شرکت ها اپراتورهای پیامکی گفته میشود.

    اگر دقت کنید و پیامک هایی تبلیغاتی و خدماتی که قبلا دریافت کرده اید را ببینید متوجه خواهید شد که این پیامک ها از شماره هایی برای شما ارسال شده است که پیش شماره آن ها یکی از موارد گفته شده است.
    این شرکت‌های اوپراتور پیامکی(مگفا، رهیاب، آتیه و …) فقط با اشخاص حقوقی و برای خرید شارژ مبالغ کلان قرارداد امضا می‌کنند و هدف اصلی آن‌ها ایجاد بستر ارسال پیامک است.

     

    پیشنهاد میشود مقاله : ارسال پیامک تبلیغاتی - پیامک انبوه را هم مطالعه کنید

     

    پنل اس ام اس

    حالا که با اپراتورهای پیامکی آشنا شدید، خوب است بدانید که پنل اس ام اس را نه مخابرات و نه اپراتورهای پیامکی ارائه نمیدهند بلکه شرکت های دیگری همچون نیازپرداز، توسط تیم فنی قوی و پر تلاش نرم افزاری تحت وب با قابلیت های بسیار بالا که با اینترنت کار می کنند طراحی، برنامه نویسی  و پیاده سازی می کنند، این نرم افزار همان پنل اس ام اس است.

     ارسال پیامک ها  توسط دستوراتی که از پنل اس ام اس به اپراتور ارسال شده و از طریق زیر ساخت های مخابراتی برای کاربران انجام میگردد.
    مخابرات هیچ گونه دخالتی در اعطای پنل اس ام اس و یا پنل های پیامکی ندارد.

    نکته قابل توجه : شرکت های کمی هستند که خود پنل اس ام اس را طراحی و پیاده سازی کرده اند  به طور مستقیم با اپراتورهای پیامکی کار می کنند. 

     

    خرید پنل اس ام اس از مخابرات

    همان طور که توضیح دادیم عباراتی چون خرید پنل اس ام اس از مخابرات و سایر عباراتی از این قبیل. که از نام مخابرات استفاده می کنند یک ادعای رد شده است، اما خرید پنل اس ام اس مقوله بسیار مهم است و تاثیر مستقیمی در بازاریابی و کمپین پیامکی شما دارد.

    ما در مقاله انتخاب بهترین پنل اس ام اس این مقوله مهم را به صورت کامل توضیح داده و پیشنهاد می کنیم آن را مطالعه کنید چرا که زیر ساخت یک بازاریابی پیامکی موفق پنل اس ام اس کار آمد است.

     

     

    سامانه پیامکی نیازپرداز

    پنل پیامک نیازپرداز نماینده بدون واسطه اپراتورها با پشتیبانی از اپراتورهای 1000و 2000 و 3000 و 5000 و خط ثابت، کمترین تعرفه پیامک و بیشترین و بروزترین امکانات پنل پیامک را ارائه میدهد.

    تیم حرفه ای پشتیبانی پنل پیامکی نیازپرداز 24 ساعته در 7 روز هفته اماده پاسخگویی و رفع مشکلات شما میباشند

    مشاوره رایگان 02141238

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها