لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    راهنمای خرید پنل پیامکی با تعرفه مناسب
    استفاده از پنل پیامکی برای کسب‌وکارهایی که به تبلیغات و برندینگ اهمیت می‌دهند.
    نیازپرداز
    1403/01/25

    255 نفر

     

     

     یکی از روش‌های مناسب و کم هزینه‌ایی است که می‌توانند با ارسال پیامک از طریق پنل پیامکی اقدام کنند. تبلیغات پیامکی یا همان اس ام اس مارکتینگ نیز یکی از انواع روش‌های تبلیغاتی است که برای جذب مشتریان هدف با هزینه مناسب مورد استفاده قرار می‌گیرد. کسب و کارها با تهیه نمایندگی پنل پیامکی امکان ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی و برگزاری نظرسنجی یا مسابقات را به‌سادگی خواهند داشت.

    کار با پنل پیامکی بسیار آسان است و امکان انتخاب دسته‌بندی‌های مشخصی از مشتریان و ارسال پیام‌های سفارشی وجود دارد. از سویی دیگر، تعرفه پنل پیامکی نسبت به بسیاری دیگر از روش‌های تبلیغاتی کم هزینه است. این در حالی است که تبلیغات پیامکی، نرخ تبدیل بالایی دارد.

    مفهوم پنل پیامکی

    پنل پیامکی

    بسیاری از کسب‌وکارها برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی به مشتریان از پیامک یا همان SMS استفاده می‌کنند. ارسال پیام‌های کوتاه از طریق تلفن‌های شخصی به‌لحاظ هزینه و قوانین توجیه چندانی ندارد. زیرا احتمال مسدود شدن شماره تلفن زیاد است.

    پنل نمایندگی اس ام اس، یک سامانه آنلاین و تحت وب است که بدون نیاز به هیچ‌گونه سخت‌افزاری امکان ارسال پیامک‌های انبوه را به مشتریان فراهم می‌آورد. در این پنل همچنین امکان فروش سرویس ارسال پیامک به کسب و کارهای دیگر و کسب درآمد از این طریق را خواهید داشت.
    از نمایندگی پنل پیامکی برای ارسال پیام‌های اطلاع‌رسانی، تبلیغات، ارسال رمز ورود به اکانت کاربری در وب‌سایت فروشگاهی، برگزاری نظرسنجی پیامکی و... استفاده می‌شود.

    در پنل پیامکی امکانات متنوعی مانند دسته‌بندی مخاطبان، ارسال‌های زمان‌دار، کنترل داده‌ها و آمار و... وجود دارد. از همین‌رو مدیران کسب و کارها به‌خوبی امکان مدیریت هزینه‌های کمپین تبلیغات پیامکی را خواهند داشت. ارسال پیامک تبلیغاتی برای کسب و کارها جزء تبلیغات کم هزینه‌ایی است که می‌توان در هر زمانی (ایام عید، تعطیلات یا در طول هفته) از آن استفاده کرد و بالاترین نرخ بازدهی را گرفت.

    مهمترین مزایای استفاده از پنل پیامکی

    مزایای استفاده از پنل پیامکی

    استفاده از نمایندگی سامانه پیام کوتاه مزایای مختلفی را برای کسب و کارها فراهم می‌آورد:

    امکان ارسال پیامک به مشتریان هدف

    با در اختیار داشتن نمایندگی پنل پیامکی، امکان ثبت مخاطب و دسته‌بندی آنان وجود دارد. همچنین در نمایندگی سامانه پیامک، دفترچه‌های تلفن مشخصی براساس مشاغل مختلف، منطقه جغرافیایی، سطح تحصیلات، جنسیت و... ایجاد شده است تا کار با پلتفرم ساده شود.

    درصد بالای مشاهده پیامک‌ها

    اگرچه تعرفه پنل پیامکی نسبت به بسیاری از روش‌های دیگر تبلیغات مناسب است ولی آن‌چیزی که باعث ارزشمندی این شیوه می‌شود، نرخ بالای بازدید پیامک‌های ارسال شده است. به‌طور معمول مخاطبان پیامک‌هایی را که دریافت می‌کنند، بازکرده و آن را می‌خوانند. همچنین پیام‌هایی را که مناسب تشخیص دهند در گوشی خود نگهداری می‌کنند تا در آینده از آنها استفاده کنند.

    مناسب بودن تعرفه پنل پیامکی

    با تهیه نمایندگی پیام کوتاه با یک هزینه مناسب امکان ارسال پیام‌های مناسبتی، اطلاع‌رسانی، عرضه محصولات جدید، معرفی کمپین‌های تبلیغاتی و... وجود دارد. قیمت نمایندگی سامانه پیامک، بسیار پایین است، به‌گونه‌ای که هزینه آن در بودجه‌های تبلیغاتی در نظر گرفته نمی‌شود.

    سفارشی‌سازی پیام‌های تبلیغاتی

    در پلتفرم‌های نمایندگی پیام کوتاه، امکانات خاصی برای سفارشی‌سازی پیام‌ها قرار داده شده است. امکان استفاده از نام کوچک افراد در پنل پیامکی یا متون خاص براساس سفارشات و علاقمندی‌های مشتری موجب می‌شود تا تعامل بهتری با مخاطب برقرار شود. در نمایندگی پنل پیامکی امکانات متعددی برای سفارشی‌سازی وجود دارد. تعیین پرسونای مشتریان و ارسال پیامک‌های سفارشی، اثربخشی پیام را افزایش می‌دهد.

     تقویت اعتماد و بهبود اعتبار کسب و کار

    استفاده از نمایندگی پنل پیامکی برای فروشگاه‌های آنلاین یا اینستاگرامی اهمیت زیادی دارد. کسب و کارهای پیشرو که اعتماد مشتریان برای‌شان اهمیت دارد، بعد از خرید مشتری و پرداخت وجه به او پیامکی مبتنی بر خرید و مراحل آماده‌سازی سفارش ارسال می‌کنند. اطلاع‌رسانی بعد از خرید آنلاین منجر به افزایش رضایت مشتری و جلب اعتماد او می‌شود.

    توسعه برند دیجیتال

    کسب و کارهای بسیاری از برندینگ برای توسعه بازار خود استفاده می‌کنند. زمانی که کسب و کاری در ذهن مشتریان باقی بماند، احتمال خرید مجدد کالا یا خدمات افزایش می‌یابد. بالطبع چنین کسب و کاری نیاز کمتری به هزینه برای جذب مشتریان جدید خواهد داشت.
    ارسال پیام‌های خبری، اطلاع‌رسانی، معرفی محصولات جدید، یادآوری حراج‌های فصلی یا کمپین‌ها
    ، کمک زیادی به توسعه برند یک کسب و کار خواهد کرد و موجب افزایش فروش می‌شود.

    راهنمای دریافت نمایندگی پنل پیامکی

    راهنمای دریافت نمایندگی پنل پیامکی

    اعطای نمایندگی پنل اس ام اس دارای شرایط و ضوابط مشخصی است. ابتدا باید از طریق مرورگر وب بر روی کامپیوتر یا گوشی شخصی‌تان به سراغ سامانه نمایندگی پنل پیامکی نیازپرداز بروید. سپس با کلیک بر روی دکمه ورود مشترکین/ ثبت‌نام کلیک کرده و با انتخاب یک پلن مناسب با نیازتان نسبت به ثبت‌نام در سایت و پرداخت وجه پنل اقدام کنید.

    برای ثبت‌نام باید از شماره تلفن همراهی استفاده کنید که به نام خودتان و مطابق با کد ملی‌تان باشد. همچنین سیم کارت فعال باشد تا امکان احراز هویت و ثبت کد تایید ارسالی را داشته باشید. ممکن است برای احراز هویت نیاز به ارسال مدارک شناسایی دیگری نیز باشد که از داخل پنل پیامکی باید گزینه ارسال مدارک را انتخاب کنید.

    بعد از طی کردن مراحل ثبت‌نام می‌توانید از طریق دفترچه تلفن به ثبت شماره‌های مدنظرتان بپردازید و از بخش ارسال گروهی در پنل پیامکی، نسبت به ارسال انبوه اس ام اس استفاده کنید. در هر مرحله‌ای که دچار مشکلی شدید از طریق پشتیبانی از کارشناسان نیازپرداز راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

    تعرفه نمایندگی پنل پیامکی

    تعرفه نمایندگی پنل پیامکی

    در نمایندگی فروش پنل اس ام اس با توجه به نیازهای مختلف مشتریان، پلن‌های مختلفی در نظر گرفته شده است. تعرفه پنل پیامکی در نیازپرداز متنوع است:

    • پایه: این سرویس برای ارسال‌های کوچک مناسب است و هر صفحه پیام در آن حدود 94 تومان هزینه دارد.
    • ویژه: امکانات بیشتری به پنل اضافه می‌شود و البته هر صفحه پیام در آن فقط 84 تومان هزینه خواهد داشت.
    • تجاری: برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی و خدماتی گسترده در طرح تجاری نمایندگی پنل پیامکی، هر صفحه پیام حدود 82 تومان هزینه خواهد داشت.
    • ویژه: این طرح برای ارسال انبوه پیامک طراحی شده است. در این سرویس تمامی امکانات پنل پیامکی از جمله ارسال منطقه‌ای، ارسال لینک، خطوط عمومی و خصوصی متنوع، منشی هوشمند و... در نظر گرفته شده است. هر یک صفحه پیام در این سرویس تنها 80 تومان هزینه خواهد داشت.

    شرایط اعطای نمایندگی پنل پیامکی

    شرایط اعطای نمایندگی پنل پیامکی

    اخذ نمایندگی فروش پنل اس ام اس، برای کلیه مشاغل اعم از مشاغل کوچک تا بزرگ از اهمیت بالایی برخوردار است. با رعایت نکاتی مهم می‌توانید در سریع ترین زمان با کمترین هزینه تبلیغات کسب و کار خود را انجام دهید.

    علاوه‌بر اینکه با نمایندگی پنل پیامکی امکان تبلیغ کسب و کارتان را دارید، می‌توانید به فروش پنل‌ها به سایر همکاران، دوستان یا آشنایان بپردازید.

    دریافت نمایندگی نیازپرداز هیچ محدودیتی ندارد. با دریافت نمایندگی پنل پیامکی، امکان ایجاد و فروش پنل‌های کاربری به‌صورت نامحدود را دارید نمایندگی اس ام اس نیاز به هیچ دانش فنی نداشته و به‌عنوان یک فعالیت سودآور برای بسیاری از افراد محسوب می‌شود. با فروش نمایندگی پنل پیامکی به دیگران از طریق طرح‌های همکاری در فروش نیازپرداز می‌توانید به درآمد قابل توجه‌ای برسید.

    به‌ازای ارسال هر پیامک مبلغی به‌عنوان حق جذب برای شما در نظر گرفته می‌شود. همچنین در فروش اختصاصی نیز مبلغ سودی برای‌تان لحاظ خواهد شد. تنها کافی است تا سرویس‌های نیاز پرداز را به آشنایان معرفی کرده و با تبلیغات و جذب مشتری برای پنل اس ام اس، درآمدزایی خود را شروع کنید.

    نکات تکمیلی درباره خرید پنل پیامکی

    برای موفقیت در اس ام اس مارکتینگ باید به نکاتی توجه داشته باشیم:

    • ارسال پیامک‌های تبلیغاتی باید هدفمند باشد تا اثربخشی کافی را داشته باشد. توجه به اصول کپی‌رایتینگ در متن پیامک، زمان ارسال پیام، فواصل بین ارسال‌های پیام‌های تبلیغاتی و... نقش مهمی در موفقیت‌تان دارند. از همین‌رو برای دریافت راهنمایی و مشاوره با کارشناسان مجرب نیازپرداز تماس بگیرید.
    • برای تقویت کمپین‌های تبلیغاتی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از اس ام اس مارکتینگ نیز استفاده کنید تا مشتریان وفادار اطلاعات کافی درباره کمپین‌های شما داشته باشند.
    • در زمان اعطای نمایندگی پنل پیامکی به دوستان یا آشنایان، اطلاعات کافی را در اختیار آنان قرار دهید تا با آگاهی کاملی نسبت به خرید اقدام کنند.
    • شما می‌توانید با تهیه یک دامنه اینترنتی اختصاصی، برند خودتان را برای نمایندگی پیام کوتاه داشته باشید و در زیرساخت از امکانات نیازپرداز استفاده کنید.
    • آنالیز داده‌ها و اطلاعات را با دقت انجام دهید تا امکان بهینه‌سازی فرایندهای ارسال پیامک را داشته باشید. از بخش داشبورد با بررسی داده‌های آماری به بهبود کمپین‌های تبلیغاتی پیامکی بپردازید.

    سخن پایانی

    با دریافت نمایندگی پنل پیامکی علاوه بر ارسال اس ام اس می‌توانید از قابلیت‌های مختلفی از جمله همکاری در فروش بهره ببرید و با خرید نمایندگی پنل پیامکی به درآمدزایی برسید.

    باید به‌خاطر داشته باشیم که تعرفه پنل پیامکی نسبت به بسیاری از شیوه‌های دیگر تبلیغاتی از نظر هزینه‌ایی مقرون به صرفه است. به‌علاوه از این شیوه برای تبدیل سرنخ‌های به‌دست آمده در کمپین‌های تبلیغاتی به مشتریان بالفعل نیز استفاده می‌شود. ارسال پیامک تاثیر فوق‌العاده‌ای برای تبدیل مشتری بالقوه به خریدار قطعی دارد.

    نظرات شما!

    ناشناس

    پاسخ
    پنل پیامکی نیازپرداز از حرفه ایی ترین پنل هایی که میشه ازش استفاده کرد
    5 فروردین 1403 - 18:47

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها