لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    چگونه از ایموجی ها در پیامک های تبلیغاتی استفاده کنیم؟
    یکی از روشهای تاثیرگذار در تبلیغات پیامکی استفاده از ایموجی است.
    نیازپرداز
    1403/01/25

    315 نفر

     

     

    بسیاری از ما هنگام استفاده از پیامک یا چت کردن از ایموجی‌ها استفاده می‌کنیم. بسیاری از مواقع، در پیامک‌های تبلیغاتی اگر از ایموجی استفاده نکنیم ممکن است پیام خود را به درستی به فرد موردنظر نرسانیم و اثرگذاری آن کمتر می‌شود. بنابراین می‌توان ایموجی‌ها را ابزاری کاربردی و حتی ضروری در ارسال پیامک و چت دانست. تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که امکان استفاده از ایموجی در پیامک‌های تبلیغاتی وجود دارد؟

    با استفاده از این ایموجی‌ها در متن پیامکی که برای مشتریان خود ارسال می‌کنید، به راحتی می‌توانید تاثیرگذاری آن را بیشتر کنید! اما چطور باید از آن استفاده کرد؟ در این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی هر چیزی که لازم است در مورد استفاده از ایموجی در پیامک‌های تبلیغاتی بدانید، بپردازیم.

    استفاده از ایموجی در پیامک‌های تبلیغاتی

    ایموجی یکی از ابزارهایی است که برای ابراز احساسات در متن پیامک استفاده می‌شود! شکلک‌های کوچک نقش بسیار مهمی در انتقال پیام ما دارند و می‌تواند معنی آن را دگرگون کند. در واقع این ابزار به شما کمک می‌کند تا به راحتی بتوانید لحن پیام خود را خیلی ساده و راحت منتقل کنید. در این صورت دقیقاً همان پیامی را برای فرد موردنظر ارسال کرده‌اید که قصد آن را دارید. هیچ‌گونه سوء تفاهم یا ابهامی هم باقی نمی‌ماند. همین مسئله در پیامک‌های تبلیغاتی هم نقش بسیار مهمی دارد و پیشنهاد می‌کنیم حتماً از آن استفاده کنید.

    استفاده از ایموجی در پیامک های تبلیغاتی

    تا به‌حال به این موضوع دقت کرده‌اید که یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث می‌شود تا کاربر از شما محصول یا خدماتی را خریداری کند، تحریک احساسات است؟ با استفاده از ایموجی در پیامک‌های تبلیغاتی می‌توانید احساسات مخاطبان خود را تحریک کنید. پس اگر می‌خواهید تعامل بهتری با مخاطبان داشته باشید، میزان بیشتری بفروشید و در نهایت کسب‌وکارتان را رونق دهید استفاده از ایموجی در اس ام اس تبلیغاتی را فراموش نکنید.

    انواع شکلک‌های ایموجی در پیامک

    شکلک‌ها انواع مختلفی دارند و در ارسال پیامک تبلیغاتی می‌توانید از انواع آن استفاده کنید. در این بخش از مقاله می‌خواهیم انواع شکلک‌ها را بررسی کنیم تا ببینید که کدام یک از آن‌ها برای استفاده در پیامک‌های ارسالی کسب‌وکارتان بهتر است.

    انواع شکلک های ایموجی در پیامک تبلیغاتی

    • شکلک‌های نگارشی

    ابتدایی‌ترین و ساده‌ترین نوع شکلک‌ها، نوع نگارشی آن هستند! این نوع شکلک با استفاده از علائم نگارشی، حروف و اعداد درست می‌شوند. در موبایل‌های ساده‌ای که دهه‌های گذشته وجود داشت، ایموجی‌ها در موبایل استفاده نمی‌شدند و به جای آن، شکلک‌های نگارشی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. این شکلک‌ها با وجود آن که بسیار ساده هسنند، اما حس و حال خوبی به مخاطب منتقل می‌کنند. چند مثال از شکلک‌های نگارشی عبارتند از:

    • «:)»: نشان‌دهنده شادی و لبخند
    • «:)»: نشان‌دهنده غم و ناراحتی
    • «:/»: نشان‌دهنده سردرگمی
    • «;)»: نشان‌دهنده چشمک
    • و صدها شکلک دیگر.

    یکی از ایرادهایی که شکلک‌های نگارشی دارند، این است که شاید نسل جدید خیلی با آن آشنا نباشند! بنابراین اگر مخاطبان شما نوجوان‌ها و جوان‌ها هستند، شاید بهتر باشد به سراغ استفاده از ایموجی بروید.

    • ایموجی‌ها

    از زمان ظهور گوشی‌های هوشمند و پیام‌رسان‌های مختلف، ایموجی‌های مختلفی هم طراحی شدند! در حال حاضر بسیاری از کاربران در اکثر پیام‌های ارسالی خود از ایموجی استفاده می‌کنند. هنگام استفاده از این نوع شکلک‌ها احاساسات به خوبی منتقل می‌شود و دیگر جای نگرانی برای درک نشدن پیام شما وجود ندارد.

    در پیامک‌های تبلیغاتی که با استفاده از پنل پیامکی ارسال می‌شود، به راحتی می‌توانید از ایموجی‌های مختلفی استفاده کنید. البته باید حواستان باشد که اصول بازاریابی پیامکی را به خوبی رعایت کنید تا استفاده از ایموجی در پیامک‌های تبلیغاتی نتیجه برعکس ندهد. جالب است بدانید که ایموجی‌ها در تمام زبان‌های زنده دنیا یک معنی دارند و می‌توانید برای ارتباط‌های مختلف خود از آن استفاده کنید.

    اهمیت استفاده از ایموجی در متن تبلیغاتی

    تا این‌جای مقاله با اهمیت استفاده از ایموجی در متن پیام آشنا شدید! حال زمان آن رسیده است که با مهم‌ترین دلایل استفاده از آن در متن تبلیغاتی بپردازیم! اصلاً چرا باید از ایموجی در متن پیامک تبلیغاتی استفاده کنید؟ در این بخش پاسخ این سوال را خواهیم داد:

    • انتقال احساسات

    اولین دلیل استفاده از ایموجی در پیامک‌های تبلیغاتی انتقال احساسات است. هنگامی که شما یک پیام خشک و خالی بدون استفاده از ایموجی‌ها ارسال می‌کنید، مخاطب احساس آن پیام را درک نمی‌کند. در واقع هیچ دیدگاهی نسبت به لحن آن پیام ندارد و صرفاً یک پیام متنی را مشاهده می‌کند. این در حالی است که اگر یک ایموجی درست در متن تبلیغاتی خود استفاده کنید، مخاطب لحن پیام را به خوبی درک می‌کند.

    اهمیت استفاده از ایموجی در متن تبلیغاتی

    همین مسئله در دراز مدت باعث شخصیت دادن به برند شما می‌شود. سپس می‌توانید پیامک خود را بر اساس شخصیت برند خود ارسال کنید و نتیجه بهتری بگیرید. برای استفاده از درست از ایموجی‌ها باید حتماً مخاطبان هدف خود را بشناسید و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی کنید. بر اساس گزارش‌ها 43 درصد از مصرف‌کنندگان 25 تا 44 ساله ترجیح می‌دهند پیام تبلیغاتی شامل ایموجی باشد.

    • خلاصه کردن متن پیامک

    گاهی اوقات به‌جای آن که یک متن بلند بالا ارسال کنید تا لحن پیام منتقل شود، کافی است یک ایموجی استفاده کنید! تاثیرگذاری ایموجی مورد استفاده که به درستی انتخاب شده باشد، بسیار بیشتر از محتوای متنی است. این مسئله نه تنها حوصله کاربر را هنگام خواندن پیامک سر نمی‌برد و باعث می‌شود آن را بخواند، بلکه در هزینه‌های شما هم صرفه‌جویی می‌کند؛ چرا؟

    دلیل آن، این است که هر پیامک فقط تعداد محدودی کاراکتر مجاز دارد! اگر تعداد کاراکترها بیشتر از آن شود، هزینه ارسال دو پیامک از شما دریافت می‌شود. بنابراین شما می‌توانید با استفاده از ایموجی‌ها هزینه ارسال پیامک را کاهش دهید و کمپین‌های پیامکی بیشتری اجرا کنید.

    • تعامل بهتر با مشتریان

    اگر قصد برقراری ارتباط موثر با مشتریان خود را دارید، بهتر است برای افزایش خوانایی متن پیامک، هدایت مشتریان به سایر بخش‌های پیامک و برجسته کردن کلید واژه‌ها از ایموجی استفاده کنید! برای درک بهتر این موضوع، کال تو اکشن (CTA) پیامک که کاربر کاری را انجام دهد در نظر بگیرید. در این بخش اگر از ایموجی استفاده کنید، کاربر ارتباط بهتری برقرار می‌کند و در نهایت همان کاری که می‌خواهید را انجام می‌دهد. به خصوص که اگر با استفاده از ایموجی بتوانید احساسات کاربران را تحریک کنید، برگ برنده در دستان شما خواهد بود.

    مقایسه متن پیامک بدون ایموجی و با ایموجی

    برای درک بهتر تاثیرگذاری پیامک با ایموجی در مقایسه با پیامک بدون ایموجی، متن زیر را در نظر بگیرید:

    • تا سیزده به در نشده، از 20 درصد تخفیف استفاده کن! 😍🍃
    • تا 13 فروردین امکان استفاده از 20 درصد تخفیف وجود دارد.

    به‌نظر شما کدام متن جذاب‌تر و تاثیرگذارتر است؟ قطعاً متن اول.

    بنابراین علاوه بر محتوای متنی، ایموجی هم نقش بسیار مهمی دارد و باید حتماً از آن در کمپین‌های بازاریابی پیامکی خود استفاده کنید. چرا که تاثیر بسیار زیادی روی نرخ کلیک، تعامل مخاطبان، بازخورد کمپین‌های پیامکی و... دارد.

    انواع روش‌های استفاده از ایموجی در پنل پیامکی

    اگر قصد استفاده از ایموجی در پیامک های تبلیغاتی را دارید، حتماً این سوال برایتان پیش می‌آید که چطور از ایموجی‌ها در پنل پیامکی استفاده کنید؟ 2 راه‌کار ساده و آسان در اختیار شما قرار دارد:

    • استفاده از موبایل

    برای این کار کافی است با موبایل وارد اپلیکیشن پنل پیامکی شوید! ممکن است سامانه موردنظر اپلیکیشن نداشته باشد که در این صورت می‌توانید با موبایل وارد پنل پیامکی خود از طریق مرورگر شوید. در پنل پیامک وارد بخش نوشتن محتوای تبلیغاتی شوید و سپس در کنار محتوای متنی، از ایموجی‌ها استفاده کنید. به همین راحتی می‌توانید انواع ایموجی‌ها را در پیامک تبلیغاتی خود درج کنید.

    • استفاده از کامپیوتر

    با استفاده از کامپیوتر هم می‌توانید از ایموجی در متن پیامک خود استفاده کنید! برای این کار کافی است در ویندوز کلیدهای «win» و «.» را به صورت هم‌زمان فشار دهید. یک پنجره باز می‌شود که می‌توانید از میان ایموجی‌های آن، یکی را انتخاب کنید.

    همچنین در سیستم عامل‌های دیگر هم اگر ایموجی وجود ندارد، کافی است از طریق سایت getemoji.com ایموجی موردنظر خود را انتخاب و کپی کنید. سپس در محتوای پیامک تبلیغاتی خود درج کنید.

    نکات مهم در استفاده از ایموجی‌ها

    برای استفاده از ایموجی در پیامک‌های تبلیغاتی نکات مختلفی وجود دارد که بهتر است آن‌ها را رعایت کنید:

    • دانش کافی برای استفاده

    استفاده از ایموجی‌ها نیازمند دانش و تجربه کافی است! گاهی اوقات استفاده از ایموجی نادرست ممکن است به برند شما آسیب بزند. دلیل آن هم این است که ممکن است مخاطب آن را بی‌احترامی برداشت کند یا اصلاً ان ایموجی متناسب با لحن برند شما نباشد. پس باید دانش کافی داشته باشید تا بتوانید از آن در جای درست استفاده کنید.

    • توجه به عدم افراط و تفریط

    یکی دیگر از نکاتی که در استفاده از ایموجی در پیامک های تبلیغاتی باید دقت کنید، عدم افراط و تفریط است! استفاده کم یا بیش از حد ایموجی‌ها کاربر را خسته می‌شود. پس سعی کنید فقط در جاهایی که واقعاً لازم است، از آن استفاده کنید.

    با استفاده از ایموجی در پیامک های تبلیغاتی تعامل بهتری با مخاطبان برقرار کنید!

    استفاده از ایموجی‌ها در هر نوع پیامی نقش بسیار مهمی در انتقال لحن و احساسات دارد. استفاده از ایموجی در پیامک های تبلیغاتی هم تاثیرگذاری بسیار بالایی دارد و به کمک آن می‌توانید نتیجه بسیار خوبی بگیرید. در این مقاله سعی کردیم به بررسی کامل این موضوع بپردازیم! اگر سوالی دارید، از طریق بخش نظرات مطرح کنید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنیم.

    نظرات شما!

    سعید راد

    پاسخ
    وقتی از ایموجی استفاده می کنیم در تبلیغات باعث میشه که افراد توجه بیشتری به تبلیغ ما انجام بدن
    18 فروردین 1403 - 14:05
    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها