لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    25 نکته برای بازاریابی موبایلی و پیامکی بهتر
    می دانیم که فکر کردن روی پلان بازاریابی اس ام اسی و پیاده سازی آن کار بسیار مشکلی است. بنابراین، به نظرمان رسید شاید خوب باشد 25 نکته ای را که در ادامه می آید با شما در میان بگذاریم.
    هنگامه خدابنده
    1395/11/22

    3486 نفر

    نکاتی که در ادامه می آید، شامل ریزه کاری های ساده که ممکن است از ذهنتان عبور کرده باشد تا ایده هایی است که شاید  پیش از این هرگز به آنها فکر هم نکرده باشید، در هر صورت امیدواریم خواندنشان برای شما مفید باشد.

    1 متن بازاریابی پیامکی باید کوتاه و یکراست راجع به موضوع باشد

    هیچ کسی دوست ندارد متن بلندبالایی دریافت کند، بنابراین متن هایی که می نویسید باید کوتاه و در ارتباط با موضوع باشد، یادتان باشد 160 کاراکتر برابر با یک پیام است و خوب است بیشتر از یک پیام ارسال نکنید.

    2 اگر از بازاریابی اس ام اسی استفاده نمی کردید خب اکنون دست به کار شوید

     یادتان باشد که هیچوقت برای شروع بازاریابی اس ام اسی دیر نیست، به مشتریان خود فرصت کافی را برای خواندن و پاسخ دهی به اس ام اس های ارسال شده بدهید.

    3 زمانبندی بازاریابی پیامکی

    در مورد زمان ارسال اس ام اس فکر کنید. نباید ساعت 2 نیمه شب پیام برای کسی فرستاد، چون در اینصورت پاسخی دریافت نمی کنید و به علاوه مشتری را بی جهت بیدار کرده و موجبات نارضایتی اش فراهم می شود.

    4 مناسبت ها را به یاد داشته باشید

     یادتان باشد مناسبت های مهمی مثل جمعه سیاه، ولنتاین و هر رویداد بزرگ دیگر را از یاد نبرید.

    5 پیام خودتان را در بازه زمانی مختلف نشر بدهید

     برای اطمینان یافتن از این موضوع که سایت/ خط تلفن شما می تواند جوابگوی تقاضای مشتریان باشد از انتشار پیام در بازه های زمانی مختلف استفاده کنید.

    6 تستینگ

     آفرهای مختلف را زمانبندی کنید تا ببینید کدامشان بهتر جواب می دهد-تست A/B .

    7 لینک هایی که دوستدار موبایل باشند را در وب سایت خود قرار بدهید

    اگر قصد دارید در متن پیام، لینکی به وب سایت خود قرار بدهید، اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما دوستدار موبایل باشد.

     

    پیشنهاد میشود مقاله : کلمات جادویی بازاریابی پیامکی را هم مطالعه کنید

     

    8 از روش لغو اشتراک استفاده کنید

     هر چند هر کسی از دریافت پیام خوشش می آید، اما اگر به مشتریان خود امکان بدهید که در صورت تمایل از فهرست دریافت کننده های پیام خارج شوند همین  از نارضایتی آنها جلوگیری کرده و به علاوه شما نیز پولتان را برای ارسال اس ام اس به کسانی که جوابی نخواهند داد هدر نمی دهید.

    9 اس ام اس کسب و کار، ابزاری متنوع است

     از این ابزار به نفع خودتان استفاده کنید تا آفرهای خود را پروموت کنید، باعث جذب مشتریان به وب سایت خود شوید، از آنها بازخورد دریافت کنید، به مشتریان در مورد ساعات کار مجموعه خود اطلاع بدهید و افزون بر این ها انواع استفاده های دیگر را هم می توان نام برد.

    10 در ساعات غیر شلوغی اقدام به ارسال پیام کنید

     حواستان باشد حتما در روزهای هم که فروش جریان دارد اقدام به ارسال اس ام اس کنید، البته می دانید که به جز شما سایر فروشندگان هم از این فرصت بهره می برند. پس خوب است مواقعی که مشتریانتان انتظار ندارند برایشان آفر بفرستید، زیرا در این شرایط فقط شما هستید که پیشنهاد خرید ارسال کرده اید و همین باعث می شود تمرکز مشتریانتان روی شما و پیشنهاد شما باشد و نرخ پاسخگویی بهتری پدید بیاید.

    11 آی دی فرستنده

     از آی دی فرستنده خلاقانه ای برای خودتان استفاده کنید، به عنوان مثال در ایام کریسمس آی دی فرستنده خودتان را به بابانوئل تغییر بدهید، به این ترتیب پاسخ خوبی از ناحیه مشتریان دریافت خواهید کرد.

    12 سازماندهی شده پیامک ارسال کنید

     حداکثر استفاده را از گزینه ارسال پیامک جدول زمانی خود ببرید، به این ترتیب که پیام هایتان را از پیش مرتب سازی کنید تا از دستپاچگی لحظه آخری پیشگیری شود.

    13 گروه های تماس را تقسیم بندی کنید

     اگر آفری دارید که مناسب یک گروه خاص از مشتریان است، خوب است گروه های تماس چندگانه ای را ترتیب بدهید تا بتوانید مشتریانتان را به شکل بهتری هدفگیری کنید، در اینصورت نرخ پاسخ دهی بهتری بوجود آمده و پولتان رانیز برای ارسال پیام هدر نمی دهید.

    14 پیام هایتان را شخصی سازی کنید

     برای آنکه پیام ارسالی تان شخصی تر به نظر برسد نام مشتری را هم به اس ام اس ارسالی اضافه کنید.

    15 فوریت

    به پیام خودتان حس فوریت بدهید، به این ترتیب که تاریخ انقصا را در آن لحاظ نمایید. وقتی مشتری ببیند که آفر همیشگی نیست و تاریخ دار است باعث می شود دست به خرید بزند.

     

    پیشنهاد میشود مقاله : الفبای بازاریابی پیامکی را هم مطالعه کنید

     

    16 تحلیل کنید

     نتایجی که از بازاریابی موبایلی خود بدست آورده اید را ردیابی کنید، ببینید چند نفر از باقی ماندن در کمپین انصراف داده اند، نرخ کلیک روی اگهی تان را بررسی کنید، ببینید چه کسانی از شما خرید کرده اند. به این ترتیب داده های ارزشمندی بدست می آورید و مشخص می شود کدام آفرها بهتر از سایرین جواب می دهند.

    17 پیام های اتوماتیک بفرستید

     با تنظیم پیام های اتوماتیک هر بار که مشتریان از شما خریدی انجام دهند برایشان پیامی ارسال می شود، یا مثلا در بازه زمانی که خریدی از شما صورت نداده اند برایشان پیام ارسال شده و آنها را ترغیب می کنید که به آفر جدیدتان توجه کنند.

    18 انسجام

    یکی از اشتباهاتی که در زمینه بازاریابی رخ می دهد رعایت نکردن انسجام است. بنابراین برای خودتان پلانی تهیه کنید که بر اساس آن هر هفته یا هر ماه یا هر دو ماه یک بار، بسته به زمانی که برای کسب و کارتان بهتر باشد، پیامی به مشتریانتان بفرستید. اگر به فرض 1 سال هیچ پیامی نفرستاده باشید و سپس در فاصله 2 هفته تعداد 5 پیام ارسال کنید آنوقت مشتریان آزرده خاطر خواهند شد.

    19 از پیام صوتی استفاده نکنید

    درست است که بازاریابی خودتان را روی موبایل مشتریان انجام می دهید، اما ارسال پیام به صورت صوتی شما را غیرحرفه ای نشان می دهد و از نظر مشتریان موجه نیست.

     

    20 خود را معرفی کنید

    شاید از نظر خودتان مشتری بداند که با چه کسی طرف است اما از آنسو مشتری اطلاعی از هویت شما نداشته باشد،در نتیجه به شما جواب نمی دهند یا خرید نمی کنند.

    21 مراحل خرید را به اطلاع مشتری برسانید

     خیلی خوب است که 20% تخفیف خرید برای مشتری خود منظور کنید اما یادتان باشد حتما روش خرید را هم به مشتری توضیح بدهید.

    22 دیکته خود را چک کنید

    درست است که نیازی به گفتن ندارد اما شاید باورتان نشود بسیاری از پیام های ارسالی همچنان غلط املایی دارند. پس حتما از شخص دیگری درخواست کنید که دیکته پیام را بررسی کند. خوب است پیام را یک بار از ته به سر کلمه به کلمه بخوانید.

    23 استفاده از داده های صحیح

    یادتان باشد که داده کلید کار شماست. بنابراین باید از داده های به روز و صحیح استفاده کنید. اگر فی المثل پیام شخصی را برای کسی بفرستید که اسمش را اشتباها سالی ذکر کرده اید، آنهم در حالیکه این شخص مردی است 38 ساله، هیچ فایده ای به حال کسب و کارتان نخواهد داشت.

    24 تعداد بالای پیام های ارسالی مهم است

     هرچه پیام های بیشتری ارسال کنید پاسخ بهتری می گیرید. قاعده کار به همین سادگی است.

    25 جواب سوالات خود را در زمینه بازاریابی جستجو کنید

     اگر جایی در مسیر کمپین خود دچار مشکل شدید یا نیازمند کمک و راهنمایی بودید حتما دنبال جواب سوالات خود بگردید. به عنوان مثال ما 15 سال در زمینه تهیه پلان های بازاریابی اس ام اسی سابقه داریم. حتما ثبت نام کرده و حسابی برای خود ایجاد کنید، همین امروز! الان بهترین زمان برای شروع کمپین بازاریابی اس ام اسی شماست، به خصوص با توجه به آفر و اعتبار پیشنهادی ما به مشتریانمان.

     

    برای ارسال پیامک انبوه و اس ام اس تبلیغاتی ما پنل اس ام اس نیازپرداز را پیشنهاد می کنیم.

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها