لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    چرا مشتریان شما نظرسنجی‌های پیامکی را ترجیح می‌دهند؟
    تمام کسب و کارها با داشتن اطلاعات بیشتر درباره ی مشتریان خود مزیت بیشتری نصیب خود میکنند. این کسب و کار خواه یک رستوران باشد که در تلاش برای فهمیدن این موضوع است که مشترین به چه نوع پنیری بیشتر علافه دارند و یا یک لباس فروشی باشد که با کسب اطلاعات از مشتریان خود قصد دارد دریابد که قفسه های خود را به کدام یک از برند ها پر کند، همه ی این تلاش ها در راستای فراهم کردن و ارائه ی محصولات درست است.
    آرش علیمحمدی
    1395/12/26

    4777 نفر

    یک روش سنتی برای به دست آوردن اطلاعات درباره‌ی مشتریان، ارائه دادن پرسشنامه ها در فضای مجازی بوده که یک روش ارزان و قابل دسترسی آسان است. با این حال، یک جایگزین کارآمدتر وجود دارد.

    در اینجا 7 دلیل برای رفتن تجارت ها و کسب و کارها به سمت گوشی های موبایل، آورده شده اند:

    پرسشنامه های پیامکی کوتاه‌تر هستند

    پرسشنامه های آنلاین میل به طولانی بودن دارند. از دیدگاه بازاری و تجاری داشتن اطلاعات بیشتر خیلی بهتر است اما، ثابت شده است که پرسشنامه های طولانی نسبت به پرسشنامه های کوتاه، پاسخ های بسیار کمتری را دریافت کرده اند، چرا؟ نشستن و پاسخ دادن به تعداد بسیار بالایی از پرسش­ها، طاقت فرساست.

    پرسشنامه های پیامکی یک راه جالب و سریع برای به دست آوردن اطلاعات هستند، بویژه هنگامی که یک مورد انگیزشی در پرسشنامه (مانند: کوپن یا یک آیتم رایگان) وجود داشته باشد.

    موضوعات دلخواه

    شرکت‌ها می‌بایست یا یک سیستم تاییدیه ثبت‌نامی از طرف مشتریان داشته باشند یا کلید واژه‌ی پرسشنامه‌های مختلف را برای مشتریان ارسال کرده تا آنها یکی را به دلخواه خود انتخاب کنند. این امر باعث می‌شود آنها بتوانند پرس‌و‌جو و نظرخواهی‌های پیامکی را بهتر و بهتر انجام دهند و به این صورت نباشد که تلاش‌های آنها به منزله ‌تیری در تاریکی باشد. یک پرسشنامه در یک موضوع مشخص شده بسیار کارآمد تر و تعامل بیشتری برقرار می­کند چرا که مشتریان از پیش یک ذائقه و سلیقه ی معینی دارند.

    پاداش سریع

    انگیزش ها (مانند: کوپن یا یک آیتم رایگان) به مشتری یک دلیل واقعی می­دهد که پرسشنامه را شروع کرده و آن را به پایان برساند. آن دسته از کسانی که پرسشنامه را کامل می­کنند میتوانند یک ساندویچ، 10 درصد تخفیف یا سفارش آنلاین یا شانس برنده شدن یک سفر در روزهای تعطیلات را به عنوان جایزه دریافت کنند.

    پاداش های سریع و آنی نرخ دریافت پاسخ و تکمیل پرسشنامه ها را بالا می­برد و همچنین قادر است بر ارتباط برند شما و مشتری شما یک تاثیر بسیار مثبت و خوب بگذارد.

    مشکلاتی مبنی بر ناسازگاری موبایل وجود ندارد

    مردم بیشتر از هر زمان دیگری وقت خود را با گوشی های موبایل خود میگذرانند. این موضوع برای پرسشنامه های آنلاین مشکلاتی را به وجود می آورد، چرا که بسیاری از این پرسشنامه ها به گونه ای تنظیم شده اند که تنها بر روی صفحات وب کامپیوترها به درستی نمایش داده می­شوند و برای صفحات موبایلها و تبلت ها به درستی نشان داده نمی شوند.

    در پرسشنامه های پیامکی از این مشکلات وجود ندارد. از آنجا که در قالب پیامک هستند، گوشی های موبایل برای نمایش دادن آنها با هیچ مشکلی مواجه نیستند.

    پرسش­های گمراه کننده وجود ندارند

    در پرسشنامه های آنلاین با پرسشهای طولانی و ارتباط و وابستگی کم به موضوع اصلی، گمراه شدن بسیار ساده است. بسیاری از پرسشنامه های پیامکی به صورت برجسته و مشخصی فرد پاسخگو را برای انتخاب گزینه ی جواب خود راهنمایی می­کنند. یک پرسشنامه ی کوتاه تر به همراه راهنمایی، پاسخ بسیار بالاتر و بهتری را دریافت میکند.

    آسودگی در تحویل پیامها و نرخ پاسخگویی بالا

    اغلب این کار لازم است که تا هنگام حضور مشتری در رستوران یا مغازه از آنها درخواست شود تا یک پرسشنامه‌ی کوتاه را تکمیل کنند. در چنین مواردی، یک پرسشنامه‌ی آنلاین یقیناً کاربردی ندارد؛ اتصال به اینترنت وای فای، ایجاد حساب کاربری، وارد شدن به حساب و دانلود کردن برنامه، همه و همه این موارد تکمیل کردن یک پرسش‌نامه کوتاه و ساده را بسیار دشوار می‌کند.

    پرسشنامه ی پیامکی این کار را بسیار ساده می‌کند. فقط یک تماس یا پیامک با این مضمون "به این شماره پیامک بفرستید تا یک پرسشنامه ی 5 پرسشی دریافت کرده و با تکمیل آن یک (شیرینی، ساندویچ، پیتزا، پیراهن و غیره) به عنوان جایزه دریافت کنید" کافی است تا مشتریان خود را در این کار شرکت دهید و با آنها یک تعامل داشته باشید.

    بررسی و آنالیز

    پرسشنامه های پیامکی جمع آوری اطلاعات و بررسی آن ها را برای تجارت ها و شرکت ها و کسب و کارهای مختلف، بسیار ساده و قابل دسترس کرده اند. برنامه های پیشرفته ی بازاریابی های پیامکی بازاری ها را قادر کرده است تا با استفاده از این سرویس ها و آمارهای به روز، تجربه ی فوق العاده ای در این زمینه به دست بیاورند.

    شناخت داشتن بر روی مشتریان خود شما را قادر میسازد که محصولات درست و مناسبی را تولید و یا عرضه کنید. ساده‌ترین و سریع‌ترین راهی که برای کسب اطلاعات درباره ی مشتریان وجود دارد بهره گیری و استفاده از پرسشنامه های پیامکی است. چرا همین امروز برای مشتریان خود یک پرسشنامه ی کوتاه ارسال نمی‌کنید؟

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها