لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    پیامک انبوه به 5 دلیل می تواند روابط شما با مشتریان را تقویت کند
    با توجه به فراگیر بودن استفاده از پیامک در هر نوع گوشی و در هر نقطه ازجهان، ارسال پیامک انبوه روشی بسیار کاربردی برای جذب مشتریان می باشد. در این مطلب به 5 دلیل برای استفاده از پیامک انبوه در ارتباط با مشتریان اشاره می کنیم.
    روح اله عبدالهی
    1396/01/23

    4907 نفر

    در دنیای ایده آل کنونی شما به طور مرتب با مشتریان خود تماس چهره به چهره برقرار می کنید. وقتی شما هزاران نفر را برای صحبت دارید، حفظ ارتباط شخصی یک چالش خواهد بود. بنابراین اگر شما نمی توانید کیفیت را حفظ کنید، لااقل می توانید کمیت را داشته باشید. این طور نیست؟ به همین دلیل است که بسیاری از مدیران موفق در زمینه مشتری به ارسال پیام های انبوه روی آورده اند.

    اگر شما به میزان بالای باز و خوانده شدن پیامک های انبوه توجه کنید به طور واضح متوجه می شوید که آن یک سرو گردن بالاتر از ارتباطات دیگر قرار دارد. طبق گزارش سایت Techipedia، حدود 98 درصد از پیامک های ارسالی باز و خوانده می شوند، همچنین 83 درصد از پیامک ها در ظرف 3 دقیقه بعد از دریافت باز می شوند. مزیت پیامک این است که فوری، قابل اعتماد و مقرون به صرفه است. پیامک در تمام گوشی ها و در تمام نقاط جهان قابل دریافت است. پیامک با بیش از 20 سال قدمت یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین روش های ارتباط است – در حوزه تکنولوژی 20 سال بسیار زیاد محسوب می شود!

    در ادامه به 5 دلیل اشاره می کنیم که چرا پیامک یک ابزار عالی برای وادار کردن مشتریان به ارتباط با کسب و کار شما است.


    1. دریافت بازخورد فوری

    پیامک فوری تر از ایمیل بوده و مزاحمت کمتری نسبت به یک تماس تلفنی برای مشتریان ایجاد می کند. برندهای هوشمند از پیامک انبوه برای درخواست از مشتریان برای امتیازدهی به یک سرویس یا دریافت بازخورد بلافاصله بعد از یک تعامل استفاده می کنند. یک سرویس امتیازدهی دو طرفه می تواند بلافاصله بعد از خروج مشتری از فروشگاه از او درخواست کند که از تجربه خرید خود صحبت کند.

    مزیت آن برای کسب و کار شما: فرآهم شدن داده های با ارزش برای تقویت امتیازات NPS (رضایت مشتری نسبت به محصول) شما.


    2. ایجاد احساس انحصاری بودن

    بعد از این که اثبات کردید برای بازخورد مشتریان ارزش قائل هستید، به مشتریان وفادار خود امتیازات مناسبی پاداش دهید. مشتریان مشترک شده شما می توانند اولین کسانی باشند که از فروش های در حال انجام یا افتتاح شعبه های جدید آگاهی پیدا می کنند. شما حتی می توانید با ارسال مستقیم کوپن های تخفیف به گوشی های آنها فروش های خود را افزایش دهید.

    مزیت آن برای کسب و کار شما: افزایش فروش ها و بهبود وفاداری مشتریان.


    3. نهایت راحتی

    مشتریان جذب برندهایی می شوند که به زمان آنها احترام بگذارند. برای مثال، استفاده از اعلام های پیامکی به خوبی زمان بندی شده برای اطلاع رسانی به مشتریان نسبت به وضعیت سفارش و زمان تحویل آن، اکنون به یک عمل تقریباً استاندارد برای کسب و کارهای تجارت الکترونیک تبدیل شده است. پیامک های انبوه اختصاصی شده با نام و شماره سفارش، یک لینک منحصر بفرد برای پیگیری اطلاعات فوری و لحظه ای ارائه می کند. مشتریان قادر هستند تا از طریق پیامک دوطرفه یک زمان تحویل مناسب را انتخاب کنند. خطوط هوایی با اعلام تغییر گیت ها یا تاخیر پروازها از طریق پیامک در وقت مشتریان خود صرفه جویی می کنند.

    مزیت آن برای کسب و کار شما: کاهش هزینه های مرکز تماس، افزایش شادی و رضایت مشتریان.


    4. دستیابی هوشمند به هر مشتری

    بهترین مشتریان و خریداران خود را مشخص کنید و بازاریابی پیامکی را با کمپین CRM (مدیریت روابط مشتریان) خود ادغام کنید. فقط نیاز است تا مشتریان بازاریابی پیامکی را انتخاب کنند تا شما بتوانید ارتباطات و پیام‌های خود را با رفتار خرید آنها سازگار و هماهنگ کنید. شما با استفاده از بازاریابی مبتنی بر موقعیت مکانی می‌توانید در صورت نزدیک‌بودن مشتریان به فروشگاه شما به آنها پیامک ارسال کنید تا آنها را برای یک پیشنهاد زمانی ویژه به فروشگاه خود دعوت کنید. پیامک انبوه بر روی هر نوع گوشی، هر نوع شبکه، و تقریباً در هر کشوری از جهان قابل استفاده است.

    مزیت آن برای کسب و کار شما: ارتباطات هدفمند، اتلاف کمتر هزینه بازاریابی


    5. موفقیت در زمینه مشتری از طریق پشتیبانی مشتری

    در آخر، پیام رسانی از طریق پیامک یک ابزار عالی برای پشتیبانی از مشتری توسط خود او است. این روش مشتریان را از استفاده از تماس تلفنی و انتظار برای اتمام پیام های ضبط شده بی پایان نجات می دهد. برای مثال، سرویس تلویزیون ماهواره ای DSTV برای مشتریان خود گزینه های پیامکی گوناگون از جمله تنظیم مجدد خطاها و یافتن نزدیک ترین نصاب به خود و موارد دیگر را ارائه می کند.

    مزیت آن برای کسب و کار شما: کاهش هزینه های پشتیبانی مشتریان، کاهش شکایت ها.


    بنابراین، به طور خلاصه: فراگیر بودن و استقلال پلتفرم پیامک آن را به یکی از کاربردی ترین، موثرترین و مقرون به صرفه ترین کانال های ارتباط با مشتریان تبدیل کرده است. و اگرچه پیامک ها به صورت انبوه فرستاده می شوند، اما همچنان می توانند به شدت اختصاصی باشند.

     

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها