لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    چرا باید تبلیغات کسب و کار خود را به سیستم پیام رسانی متنی مجهز کنیم؟
    پیامک چیز بزرگی است. خیلی هم بزرگ است. تبلیغ کنندگان امروزی از سیستم پیام رسانی متنی برای بهره ور کردن فرصت های تبلیغاتی‌شان بهره می گیرند و در این کار هیچ وقفه ای وارد نمی کنند.
    محسن زارع
    1396/01/25

    4138 نفر

    هر سیستم پیام رسان متنی برای اینکه بتواند پا بگیرد، باید از تکنیک هایی که به خوبی آزموده شده اند و راه حل های نوآورانه به طور همزمان استفاده کند. خیلی سخت است که تبلیغاتی را پیدا کنیم که از قدرت پیامک استفاده نکرده اند.

    امروزه سیستم پیامک از نرخ خوانده شدن 98 درصد برخوردار است. هر پیامک معمولا تا زمان 15 دقیقه بعد از رسیدن باز می شود و نزدیک 100 درصد قدرت نفوذ در ایالات متحده داشته است. اگر شما می خواهید استراتژی تبلیغاتی خودتان را از اول بازسازی کنید و یا می خواهید قابلیت آن را وسعت ببخشید، باید به سیستم پیام رسانی متنی کسب و کار روی آوریم. در اینجاد دلایل استفاده از این سیستم را می آوریم.


    پیامک خیلی سریع است

    در دنیای تبلیغات، سرعت خیلی مهم است. برند شما نباید برای مدلسازی کمپین ها و چاپ محتوا و تصمیم گیری در مورد متن پیام زمان زیادی صرف کند. باید این کار را انجام داد و سریع هم انجام داد. 90 درصد از پیامک ها سه دقیقه پس از دریافت خوانده می شوند و تبلیغ کنندگان همیشه از مزایای ذهنیت مشتری همیشه در دسترس به وسیله  یک متن خیلی مناسبی که با سیستم پیام رسانی متنی برای کسب و کارشان طراحی می کنند، بهره مند شوند.

    مشتریان سیستم پیامکی را دوست دارند.

    درست است. مشتریان پیامک را ترجیح می دهند. در حقیقت، توانایی یک پیام متنی برای کسی که هر روز می خواهد چیزی را بخرد و در مورد اطلاعات آن محصول چیزی بداند، اولویت دارد. فکر کنید ببینید چند تبلیغ شما هر روز میبینید. چند تا از آنها را یادتان هست؟ پس تبلیغات را باید در جایی قرار داد که مورد توجه واقع می شود یعنی در جیب خریدار که همان موبایل اوست.

    با پیامک در زمان و هزینه صرفه جویی می شود

    هزینه کم پیامک و سهوت کار با آن باعث محبوبیت آن شده است. کسانی که از موبایل استفاد می کنند به طور مستمر مسئله زمان برایشان اهمیت دارد و برای همین تبلیغات شما باید خیلی سریع باشد چون پیام های مختصر و کوتاه همیشه خوانده می شوند. در ایالات متحده نزدیک به 25 دصد از تمام متون توسط اشخاص بین سن 10 تا 25 سال فرستاده می شود. در ضمن، افراد بالای 35 سال 60 درصد از تمام پیام های متنی را ارسال می کنند.

    این به چه معناست؟ این به این معناست که بزرگسالانی که بیشتر متون را ارسال می کنند یک گروه مهم هستند. جهان در حال سپری کردن سرعت است و تبلیغ کنندگان همواره پولشان را برای تبلیغات تلویزیونی از دست می دهند، و یا به سمت کارهای دیجیتالی و کسب و کار حرفه ای می روند. برای صرفه جویی در زمان و پول و تلاش تبلیغ کنندگان زیادی به سمت تبلیغات مبتنی بر موبایل کشانده شده اند.

    با استفاده از پیامک به میدان بیایید و موفق شوید

    اگر شما از مزایای پیامکجا مانده اید نیاز دارد که به گسترش آن کمک کنید. متاسفانه، بسیاری از تبلیغ کنندگان هنوز برای پیدا کردن مخاطب برای کمپین پیامکی مشکل دارند. خوشبختانه اینکه نرم افزار پیامکی bulk یک ابزاری را طراحی کرده که برای برند شما مخاطب جذب می کند.

    جمع آوری مخاطب

    ارائه دهندگانی چون virgin mobile،  برنامه هایی مثل sugar mama را ارائه می کنند تا کمپین های تبلیغات موبایلی را گسترش دهند. Sugar mana اشتراک virgin mobile را ارائه می کند تا بتوان بدون محدودیت زمانی بنرهای وبسایت موبایلی را فراهم کند و به پیامک های تبلیغاتی جواب دهد.

    چنانچه شما نخواهید از برنامه sugar mama استفاده کنید اما می توانید برای جمع آوری مخاطب از آن استفاده کنید.  این برنامه از برنامه‌هایی مثل فیس‌بوک، توئیتر و اینستاگرام و اسنپ چت برای اینکار استفاده می‌کند. برای برند خود فن پیج‌های بزرگتر ایجاد می‌کند و آنها را به جایزه‌هایی که مبتنی بر پیامک هست جلب می کند. اگر بتوانید  فان  پیج‌های زیادی را تشکیل دهید، به یک موفقیت تبلیغاتی می رسیدو از فرستنده پیامک bulk برای جمع آوری اطلاعات استفاده کنید. سپس از آن اطلاعات برای جمع آوری لایک استفاده کنید. مخاطبین‌تان را طبقه‌بندی کنید و پیامهای متنی مناسب را برای هر بخش بفرستید و با این کار فالوورهایتان را ترغیب کنید تا به این چرخه بپیوندند.

    فرستادن پیشنهادات دیجیتالی

    هر سال 2.27 تریلیون متن در ایالات متحده ارسال می شود. شما درست فکر می کنید بسیاری از آنها پیامهای تبلیغاتی یا وضعیت سفید هستند. اگر میخواهید کمپین تبلیغاتی خود را به آن مرتبط کنید، باید از این ارتباط اطمینان داشته باشید. برای انجام این کار باید اطمینان حاصل کنید که میانگین پیام متنی در هر روز 20 تا باشد و شامل تعهداتی باشد که به یاد خواهد ماند.

    کدهای QR

    ابتدا، شما باید یک برنامه کد QR را استفاده کنید.  QR دنیای دیجیتال را به تعهدات و خدمات مبتنی بر واقعیت وصل می کند. مطمئنا، شما ممکن است تبلیغات را به وسیله پیامک به کار برده باشید اما برنامه متنی شما به دنیای واقعی راهی پیدا نکند شکست می خورید. از کدهای QR استفاده کنید و فالوورهای بالقوه خود را ترغیب کنید تا آنها را اسکن کنند.  راهبرد اسکن دنیای واقعی خود را مستحکم کنید و پیشنهادات شگفت انگیز مبتنی بر متن به مشتریانتان بدهید. کدهای QR به اساس تبلیغات موبایلی تبدیل شده اند و وقتی آنها را به خوبی به کار ببندید فوق العاده مثمرثمر خواهند بود.

    کلیدواژه های موبایلی

    در مرحله بعد از برنامه کلیدواژه موبایلی استفاده کنید. با پیشنهاد اینکه " به این قسمت پیام بفرستید تا برنده شوید" می توانید از علاقه درونی مشتریانتان به تخفیفات، گزینه های خرید و گزینه های مورد علاقه شان کسب سود کنید. پیامهای دارای کدهای کوتاه باعث پیدا کردن مخاطب و تقویت کمپین های تبلیغاتی می شوند و موجب ترقی برند شما می شوند. به این دلیل، بازاریابان ایمیلی و رسانه های اجتماعی به پیامک روی آورده اند.

    متون مربوط را ارسال کنید، مخاطبین‌تان را نگه‌دارید و اطلاع و آگاهی از برندتان را زیاد کنید

    دنیای پیامک خیلی بزرگ و دارای پیشنهادات بالقوه بزرگی است. اگر بخواهید مخاطبین اصلی تبلیغات خود را حفظ کنید باید بر حفاظت آنان تمرکز کنید. همیشه از برند و اهداف خودتان اطلاع رسانی کنید. همچنین حفظ مشتریانتان را با  پیشنهاد برنامه های وفاداری، گزینه های نظرسنجی و غنای چندرسانه ای، تقویت کنید. این کار تنها با لینک خارجی، بنر دیجیتال و یا کدهای کوتاه پیامکی صورت نمی گیرد. راهبردتان را ایجاد کنید و برای خود وفاداری به برندتان را افزایش دهید و مشتریانتان را حفظ کنید و بدانید که توجه قرار دادن آنها، حق آنها است.

     

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها