لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    پیامک با 5 روش می‌تواند سرویس خدمات مشتریان هتل را گسترش دهد
    استفاده از سرویس پیام کوتاه می تواند تاثیر بسیارخوبی در رشد و گسترش خدمات مشتریان در هتل ها داشته باشد. در این مطلب به 5 مورد از این روش ها اشاره خواهیم کرد.
    روح اله عبدالهی
    1396/02/01

    3871 نفر

    هتل داری یک کسب و کار بسیار قدیمی است و در برخی مواقع از فناوری‌هایی برای اداره آن استفاده می شود که بسیار جلب توجه می کند. هتل هایی که نسبت به ایجاد تغییرات بنیادین در سرویس پیام کوتاه خود بی میل هستند مطمئناً در رقابت با رقبا عقب می مانند، رقبایی که این درک را دارند که در این دوره و زمانه، 64 درصد از مشتریان ترجیح می دهند تا از گزینه پیامک برای سرویس مشتریان استفاده کنند.

    پیامک یک ابزار پویا در صنعت هتل‌داری است که خدمات اختصاصی را فراهم می‌کند، به طوری که هتل‌ها را قادر می‌کند تا از طریق فراهم‌کردن تجربه‌های مناسب برای مهمانان باعث رشد کسب و کار خود شوند.

    در ادامه به 5 مورد اشاره می کنیم که در آن استفاده از سرویس پیام کوتاه می تواند به راضی نگه داشتن مشتریان هتل و بالا بردن بازدهی فعالیت های روزانه هتل کمک می کند.

     

    خدمات قبل از ورود

    یک هتل می‌تواند قبل از ورود میهمانان تاثیر اولیه بسیار خوبی بر روی آنها داشته باشد. ارائه اطلاعاتی مانند تایید رزرو و یادآوری کننده‌های زمان ورود به مهمانان شما کمک می‌کند تا احساس کنند که با یک هتل کاربلد و با تجربه مواجه هستند. برخی از کاربردهای دیگر آن شامل موارد زیر است:

    • درخواست اتاق
    • ویژگی های خاص اتاق (مانند تخت کودک)
    • مسیرهای به سمت هتل
    • پارکینگ
    • لینک هایی به  برنامه های زمانی قطار و مترو
    • اطلاعات کلی درباره شهر

    هیجان انگیزترین موضوع درباره فرآیند خدمات قبل از ورود این است که اگر شما یک سیستم ارتباطی دارای کمپین پیامکی خودکار برای هتل خود انتخاب و راه اندازی کنید، این سیستم می تواند برای هر مهمان جدیدی که رزرو انجام داده به طور خودکار پیامک ارسال کند. این بدین معناست که پرسنل هتل شما وقت بیشتری خواهند داشت تا خدمات مستقیم و چهره به چهره بهتری ارائه کرده و درخواست های ویژه را به روش موثرتری پیگیری کنند.

     

    خدمات داخل اتاق

    سرویس پیام کوتاه مهمانان را قادر می‌سازد تا به راحتی از پرسنل هتل سرویس‌های رایج مربوط به اتاق را درخواست کنند، بدون اینکه به تماس با مسئول پذیرش و انتظار برای ارائه سرویس در صورت مشغول بودن پذیرش نیاز داشته باشند. با استفاده از کلمات کلیدی برای درخواست سرویس‌های رایج مشتریان هتل‌ها می‌توانند به راحتی خدمات اضافی را درخواست کنند، در حالی که به هتل نیز اجازه می‌دهد تا میزان درخواست‌های استفاده از امکانات را پیگیری کرده و میزان محبوبیت امکاناتی مانند سرویس استخر و سونا یا سرویس انتقال خودرو را ارزیابی کند. برای مثال، اگر یک مهمان بخواهد حوله‌های بیشتری سفارش دهد فقط کافی است تا کلمه " حوله‌ها " را به همراه شماره اتاق خود به صندوق دریافت هتل پیامک کند، سپس پرسنل در ظرف چند ثانیه مطلع می‌شوند و می‌توانند درخواست مهمان را برآورده کنند. در ادامه به برخی دیگر از روش‌هایی که پیام کوتاه می‌تواند باعث افزایش رضایت مشتریان هتل شود اشاره می‌کنیم.

    • درخواست خدمات
    • سفارش خدمات برای اتاق از آشپزخانه هتل
    • سرویس تعویض ملحفه
    • تمیز کردن اتاق
    • واکس زدن کفش
    • تنظیم تماس بیداری
    • سفارش روزنامه
    • ترتیب دادن ماساژ داخل اتاق
    • درخواست لوازم حمام و توالت

    ارائه یک روش سریع و ساده برای ارتباط با پر‌سنل پشتیبانی توسط هتل برای مهمانان گزینه های انتخاب بیشتری را فرآهم می کند و اگر مشتریان این خدمات را ساده و متناسب با نیازهای خود تشخیص دهند ممکن است دوباره به این هتل باز گردند. سهولت درخواست خدمات مورد نیاز مهمانان باعث برجسته شدن برند هتل شده و می تواند باعث شود که مشتریان برای کسب تخفیف های بیشتر به برنامه مشتریان وفادار ملحق شوند، به طوری که این کار برای کسب و کارهای دارای شبکه ارتباطی فرانشیز که به دنبال جمع آوری اعضاء برای اطلاع رسانی رویدادها و پیشنهادات ویژه خود هستند رونق خوبی ایجاد می کند.

     

    خدمات انتقال خودرو

    یک پلتفرم پیام کوتاه روش راحت و مناسبی برای رفت و آمد به هتل فرآهم می کند. با ارسال پیامک به دفتر انتقال خودرو، آنها خودروی مهمان را از پارکینگ بیرون آورده و خودرو را برای گردش در شهر در جلوی هتل برای مهمان آماده می کنند. خدمات ساده ای مانند این واقعاً می تواند تاثیر خوبی در ذهن مهمانان ایجاد کند و باعث می شود آنها احساس کنند که با آنها مانند مهمانان VIP برخورد می شود. خدمات دیگری وجود دارد که به مشتری کمک می کند تا بیرون رفته و به گشت و گذار در مقصد خود بپردازد:

    • وسایل نقلیه رفت و آمد کننده (شاتل) به مکان های ورزشی
    • سفارش تاکسی
    • خدمات دسترسی معلولان
    • ارسال پیام کوتاه برای دریافت نقشه منطقه و راه های آن
    • کارواش و خدمات مربوطه

    سرویس انتقال خودرو بخش مهمی از تجربه یک هتل سطح بالا است و اکنون هتل ها می توانند پیشرفت های ایجاد شده در حوزه پیام کوتاه برای خدمات مشتریان را با راحتی ای که سرویس انتقال خودرو فرآهم می کند ترکیب کنند. برآورده کردن نیازهای حمل و نقل مشتریان به ایجاد یک سفر خاطره انگیزتر برای آنها کمک می کند و می تواند به بازگشت مشتریانی که می خواهند همان سطح از خدمات را در همان هتل یا فرانشیز تجربه کنند منجر شود.

     

    خدمات تجاری

    هتل ها می توانند مکانی برای اقامت یک هفته ای تاجران باشند و یا این که به طور کامل برای یک کنفرانس تجاری رزرو شوند، در هر صورت هتل ها باید آمادگی برآورده کردن هرگونه نیاز تجاری آنها را داشته باشند. پیام های کوتاه مدیران این کنفرانس را قادر می سازد تا برنامه را طبق زمان بندی به پیش برده و به موارد پیش بینی نشده اجتناب ناپذیر و تاخیرهایی که ممکن است در طی این رویداد رخ دهد رسیدگی کنند. با استفاده از قدرت پیام کوتاه هتل ها می توانند مجموعه قدرتمندی از خدمات را برای برگزاری مناسب کنفرانس ها پیشنهاد کنند. برای مثال در ادامه به چند مورد اشاره می کنیم:

    • اجاره و راه اندازی تجهیزات صوتی و تصویری
    • اطلاعات رویدادها و یادآوری کننده ها
    • پست و ارسال سریع بسته
    • دستگاه فکس
    • وسایل تشریفات قانونی
    • رزرو اتاق جلسه و درخواست های تمیزکاری
    • خدمات پرینت و فتوکپی
    • درخواست های تهیه غذا برای جلسات تجاری

    ارسال پیامک برای سازمان دهندگان رویدادها این امکان را فرآهم می کند تا به سرعت با پرسنل ارتباط برقرار کنند که در نتیجه تجربه مثبت بیشتری ایجاد کرده و به سر وقت برگزار شدن کنفرانس کمک می کند. وقتی کنفرانس در آرامش و بدون مشکل برگزار شود سازمان دهندگان آن بازخورد مثبتی را از مدعوین خود دریافت می کنند که این موضوع به ایجاد یک تاثیر مثبت در سازمان دهندگان و افراد دعوت شده کمک شایانی خواهد کرد، به طوری که باعث ایجاد شبکه فزاینده ای از مشتریان آینده نگر خواهد شد.

     

    خدمات جانبی ویژه (کانسیرج)

    پرسنل خدمات جانبی وظیفه دارند تا مهمان ها را در طول زمان تعطیلات یا کنفرانس های تجاری سرگرم کنند. ارتباط مستقیم یا ارسال پیامک به این پرسنل دو روش ارتباطی قدرتمند هستند، به طوری که سرعت پیام کوتاه و سطح خدمات مشتریان در هتل های دارای خدمات جانبی ویژه باعث تاثیرگذاری مثبت بر مهمانان می شود. برخی از مواردی که خدمات جانبی ویژه می تواند از طریق پیام کوتاه باعث تسهیل آنها شود عبارتند از:

    • کسب اطلاعات در مورد خدمات شاتل و رزرو آن
    • اطلاعات درباره مکان های دیدنی شهر
    • کمک به برنامه ریزی فعالیت های خانوادگی
    • کسب اطلاعات رویدادهای ورزشی و بلیط ها
    • گرفتن بلیط های موزه ها و کنسرت ها

    با ادغام توجه خاص به جزئیات، که پرسنل کانسیرج به آن معروف هستند، با قدرت رو به رشد پیام کوتاه به عنوان یک ابزار خدماتی، خدمات کانسیرج می تواند کیفیت خدمات را در یک چشم انداز جدید افزایش دهد. پیام کوتاه برای خدمات مشتریان در حال تبدیل شدن به یک رسانه مطلوب است.

     

    خدمات بعد از خروج

    وقتی مهمانان هتل را ترک می کنند، به طور خودکار می تواند برای آنها یک رای گیری پیامکی ارسال شود و از آنها درخواست شود تا به خدمات هتل امتیاز دهند، این کار هتل را قادر می سازد تا مشتریانی را که از خدمات هتل بسیار راضی بوده اند را شناسایی کرده و برای آنها پیشنهاداتی برای ملحق شدن به برنامه های وفاداری، کوپن ها و نرخ های تخفیفی ارائه کند. خودکار کردن این فرآیند به هتل کمک می کند تا هزینه های تماس از طریق پرسنل برای شناسایی مشتریان رضایتمند را کاهش داده و هتل را قادر می سازد تا مشتریان ناراضی از خدمات را نیز شناسایی کرده و در نتیجه به مدیران هتل ها کمک می کند تا مشکلات احتمالی آینده را مورد توجه قرار دهند.

    روش های ارتباطی در صنعت هتلداری به سرعت در حال تغییر است. آیا شما نیز قصد دارید تا خدمات مشتریان خود را ارتقاء دهید یا برنامه وفاداری مشتریان خود را گسترش دهید؟ شما باید به قدرت پیام کوتاه در بهبود خدمات مشتریان توجه ویژه ای داشته باشید.

     

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها