لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    ایده های بازاریابی پیامکی برای طلا و جواهرفروشی
    بازاریابی پیامکی می تواند نقش زیادی در جلب مشتریان به یک مغازه جواهر فروشی داشته باشد زیرا دسترسی فوری و حجم انبوه کاربران را در اختیار صاحب جواهر فروشی قرار می دهد. ما در این مطلب به چند ایده پیشنهادی برای استفاده از این سرویس اشاره می کنیم.
    روح اله عبدالهی
    1396/02/15

    3669 نفر

    مغازه های جواهر فروشی بیش از پیش در حال روی آوردن به استفاده از بازاریابی پیامکی در تبلیغات خود هستند زیرا این سرویس خود را به عنوان یک مدعی قوی در رقابت با فناوری های دیگر نشان داده است. بازاریابی پیامکی شما را قادر می سازد تا از طریق دستگاه موبایل مصرف کنندگان با آنها ارتباط برقرار کنید و همه ما می دانیم که بدون شک هیچ روشی بهتر از پیامک برای دسترسی به انبوهی از افراد و تبدیل کردن آنها به مشتریان جواهر فروشی وجود ندارد.

    اگر شما قبلاً به مزایای زیاد بازاریابی پیامکی برای جواهر فروشی خود پی برده اید اما نمی دانید که چه چیزی را باید برای مشتریان خود در این پیام ها ارسال کنید پس بهتر است نگاهی به این 5 ایده بیندازید. هر کدام از این ایده ها شما را قادر می کند تا به پتانسیل کاملی از بازاریابی پیامکی دست یابید، زیرا شما به مشتریان چیزی را خواهید داد که آنها می خواهند.

     

    کوپن های تخفیف

    همه جواهرات را دوست دارند، اما شکی نیست که آنها می توانند گران قیمت باشند. اگر می خواهید مشتریان را به داخل مغازه بکشانید پس به گوشی موبایل آنها یک کوپن تخفیف ارسال کنید. شما می توانید انتخاب کنید که چه نوع پیشنهادی را در این کوپن ارائه کنید، این پپیشنهاد می تواند شامل تمیز کردن رایگان جواهرات یا تخفیف های چند درصدی در روزها یا ساعت های خاص (اکثر مشاغل از کوپن تخفیف برای جذب مشتریان در دوره های رکود فروش خود استفاده می کنند) و یا هر پیشنهاد هیجان انگیز دیگر باشد، مشتریان دوست دارند تا تخفیف های ویژه دریافت کنند و زمانی تمایل دارند به مغازه جواهر فروشی شما بیایند که پولی برای صرفه جویی کردن وجود داشته باشد.

     

    مسابقات

    روش بسیار تاثیرگذار دیگر برای ارتباط پیامکی با مصرف کنندگان از طریق رقابت است. همان طور که مصرف کنندگان دریافت تخفیف را دوست دارند، همچنین علاقه مند هستند تا شانس خود را در برنده شدن جوایز خاص امتحان کنند، به ویژه وقتی چیزی به خوبی جواهرات وجود داشته باشد. شما به روش های متعدد می توانید به راحتی یک رقابت جذاب ترتیب دهید و مشتریان بیشتری را به فهرست بازاریابی خود اضافه کرده یا مشتریان بیشتری را به مغازه خود جذب کنید و موارد متعدد دیگر.

     

    اعلامیه های فروش یا تمیز کردن جواهرات

    فروش ها و تمیزکاری ها توجهات زیادی را به خود جلب می کنند و واقعاً مشتریان را وسوسه می کنند تا خرید انجام دهند یا این که حداقل بازدیدی از مغازه داشته باشند. آیا تخفیف 75 درصدی در فروش گردنبند وجود دارد؟ آیا قبل از این که مشتری مغازه شما را برای همیشه ترک کند شما تخفیفی برای کالای خاصی به او ارائه می کنید ؟ شما می توانید برای مشتریان یک آگهی پیامکی ارسال کنید و مطمئن باشید که می توانید بیشتر جواهراتی را که در مغازه مانده است را بفروشید.

     

    پیشنهاد های رایگان

    چه روشی بهتر از این وجود دارد که به مشتری مورد توجه خود چیزی را در ازای پرداخت هیچ پولی پیشنهاد کنید؟ پیام های گاه به گاه برای یک مورد رایگان می تواند برای تلاش های بازاریابی شما شگفتی آفرین باشند. وقتی شما به مشتریان خود اهمیت می دهید آنها نیز به شما اهمیت می دهند و بیشتر راغب خواهند بود تا شما را به دوستان خود پیشنهاد کنند و احتمال زیادی وجود دارد که این پیامک پیشنهادی شما را در شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها و غیره به اشتراک بگذارند.

     

    رویدادهای ویژه

    آیا شما فروش خاصی را در مغازه انجام می دهید؟ آیا اتفاق خاصی وجود دارد که بتواند کسب و کار شما را ارتقاء دهد؟ اگر این موارد وجود دارد پس شما باید از سرویس بازاریابی پیامکی خود برای اطلاع رسانی این رویداد یا مورد خاص به مردم استفاده کنید و می توانید خاطر جمع باشید که به نتایج دلخواه خود خواهید رسید.

     


    پنل اس ام اس نیازپرداز

    خرید پنل اس ام اس نیازپرداز پیشنهاد ما برای راه اندازی سیستم پیامکی شماست.

    همین الان شروع کنید

    مشاوره رایگان 02141238   داخلی 1010

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها