لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    5 نکته برای مدیریت کانال ارتباطی با یک روش پیام رسانی یکپارچه
    در این مطلب ما به چند نکته درباره ارتباط و مدیریت مشتریان از طریق پیام رسانی متنی در یک کانال ارتباطی اشاره می کنیم.
    روح اله عبدالهی
    1396/03/04

    4199 نفر

    فروشندگان می دانند که پیگیری امور مشتریان بالقوه کار سختی است. تماس های بی پاسخ تلفنی بی نتیجه بوده و ایمیل ها نیز به دلایل مختلف خوانده نمی شوند. خوشبختانه، ما یک روش عالی در نظر داریم یعنی: ارسال پیامک! ارسال پیامک یک ابزار بی نقص برای ایجاد مشتری است زیرا شما را قادر می کند تا همگام با مشتریان احتمالی حرکت کرده و در زمان سریع تر اطلاعات بیشتری را جمع آوری کنید و با یک روش یکپارچه می توانید تیم فروش خود را بر روی کاری که در آن تخصص دارند متمرکز کنید یعنی: نهایی کردن فروش ها.

    در ادامه به 5 نکته درباره ارسال پیامک اشاره می کنیم که می تواند به تیم فروش شما در انتقال مشتریان بالقوه در کانال ارتباطی کمک کند:

    مشتریان احتمالی را پیگیری کنید

    پیگیری مشتری ها می تواند زیرکانه باشد زیرا شما می خواهید در ذهن آنها بمانید، اما در ضمن نمی خواهید که سمج به نظر برسید. با توجه به نرخ 98 درصدی خوانده شدن پیامک ها، شما می توانید مطمئن باشید که پیام های شما درباره محصولات یا خدمات جدید و یادآوری کننده های رویدادها دیده خواهند شد و بدین ترتیب میزان پاسخ ها به پیام های شما نیز افزایش خواهد یافت.

    ارسال پیامک روش مناسبی برای پیگیری مشتریانی است که قبلاً آمادگی دریافت خدمات شما را نداشته اند. برای مثال، ممکن است یک مشتری بالقوه اکنون به خدمات شما تمایلی نداشته باشد اما بعداً به آن علاقمند شود، شما می توانید یادآوری کننده های دوره ای را از طریق پیامک برای او ارسال کنید. وقتی که آنها آمادگی دریافت اطلاعات درباره محصول یا خدمات شما را پیدا کردند شما می توانید آن را به طور موثر پیگیری کنید زیرا شما دارای یک ارتباط ثابت و پایدار هستید و می دانید که اگر آنها سئوالات بیشتری درباره خدمات شما داشته باشند شما همیشه در دسترس هستید.

    پیام رسانی پیامکی را با CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) خود ادغام کنید

    ادغام پیامک با CRM باعث می شود تمام اطلاعات موجود درباره مخاطب شما در یک جا تجمیع شود، در نتیجه شما می توانید به طور موثرتر با آنها ارتباط برقرار کرده و سازمان یافته تر می شوید. به همین دلیل است که ما در نیازپرداز وبسرویس را ایجاد کرده ایم. پیام رسانی متنی ما می تواند به شدت توانمندی شما را افزیش دهد. وبسرویس شما را قادر می کند تا پیام ها را با پنل مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) خود بطور مستقیم به مشتریان خود ارسال و دریافت کنید به این طریق شما قادر خواهید بود تا در صورت تمایل به مشتریان بالقوه خود به صورت مستقیم پیام ارسال کنید.

    شما ضمن ارائه روش های ارتباط با مشتریان بالقوه در سرویس CRMخود به فروشندگان و ارائه اطلاعات مناسب به آنها در زمینه اختصاصی سازی نحوه صحبت کردن بر اساس جدیدترین اطلاعات، می توانید در زمان صرفه جویی کنید.


    پایگاه داده های خود را ارتقاء داده و پاک سازی کنید

    پیامک ها صرفاً برای حفط ارتباط نمی باشند. با ابزارهای پیشرفته ارتباطی شما می توانید به صورت خودکار از مشتریان بالقوه خود سوالاتی را برای جمع آوری اطلاعات بپرسید. برای مثال، شما می توانید از طریق پیامک درباره میزان بزرگی شرکت مشتری سوال کنید تا درباره میزان وسعت بالقوه فروش احتمالی خود آگاه شوید. با داشتن یک پایگاه داده های به روز شده، تیم فروش شما می تواند کار تخصصی خود را انجام دهد یعنی: نهایی کردن فروش ها.

    تشویق به خرید بیشتر

    چه چیزی بهتر از انجام یک فروش وجود دارد؟ آیا دوست دارید فروش دیگری انجام دهید! ارسال پیامک یک روش عالی برای تشویق به خرید بیشتر برای مشتریان موجود است زیرا نسبت به تماس تلفنی فشار کمتری را به مشتریان وارد می کند. با ارسال پیشنهادات خاص درباره محصولات جدید یا اطلاع رسانی در مورد نرخ تخفیف ها برای محصولات گران قیمت تر از طریق پیامک به مشتریان، شما می توانید شاهد افزایش درآمد خود بعد از انجام فروش اولیه باشید.

    بهترین روش برای تشویق به خرید بیشتر اینست که مطمئن شوید مشتریان کنونی شما راضی هستند. شما از طریق ارسال پیامک می‌توانید به طور دوره‌ای و بصورت خصوصی میزان رضایتمندی آنها نسبت به محصول یا خدمات خود را ارزیابی کرده و شکایت‌های احتمالی آنها را پیگیری کنید. باز گذاشتن کانال ارتباطی با مشتریان کنونی برای تشویق آنها به خرید بیشتر ضروری است، زیرا آنها انتظار دارند تا کمک‌ها و پیشنهادات اختصاصی مرتبط با کسب‌وکار خود را دریافت کنند.

    ایجاد کمپین‌های خودکار

    بدون تردید ارسال پیامک به تیم فروش شما کمک می کند تا درآمد شما را افزایش دهند، اما چرا فقط به آن بسنده کنیم؟ اگر شما یک سرویس دهنده مانند نیازپرداز را انتخاب کنید می توانید کارهای بسیار بیشتری را انجام دهید. قابلیت ارسال های خودکار و زماندار آن می تواند به شما کمک کند تا کمپین های فروش خود را از طریق کارهایی مانند ارسال خودکار پیام معرفی به یک مشتری بالقوه یا ارسال یادآوری کننده جلسه فروش مدیریت کنید، با این کار شما زمان آزاد خواهید داشت تا بر روی ایجاد ارتباطات و نهایی کردن فروش ها تمرکز کنید.

     

    روی کمک ما حساب کنید!

    خرید پنل اس ام اس نیازپرداز پیشنهاد ما برای راه اندازی سیستم پیامکی شماست.

    همین الان شروع کنید

    مشاوره رایگان 02141238   داخلی 1010

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها