لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    بهترین سامانه پیامکی کدام است ؟
    انتخاب سرویس پیامک باکیفیت یکی از ارکان بازاریابی پیامکی است در این مطلب نکات و راهنمایی های لازم در مورد انتخاب سامانه پیامکی خوب گنجانده شده است و شما را در انتخاب بهترین سامانه پیامکی کمک می‌کند. لطفا تا انتهای این مقاله کوتاه با ما باشید تا چالش انتخاب بهترین سامانه پیامکی برای شما آسان شود و با ویژگی ها و نکات مهم این مقوله آشنا شوید و از استفاد از پنل اس ام اس راضی باشید و بیشترین باز خورد را بدست بیاورید.
    آرش علیمحمدی
    1396/03/06

    5864 نفر

     

    دریافت پیامک ها برای یادآوری کردن وقت دندان پزشکی و یا برای خرید بلیت هواپیما دو مورد از چندین مواردی است که نشان دهنده ی ارزشی است که با بازاریابی و تبلیغات پیامکی برای مشتریان خود قائل می شوید. مهم ترین بخش این است که مشتریان از بابت چنین پیامک هایی بسیار خوشحال خواهند شد در حالی که به صورت مدام در این سرویس عضو شده اند.

     

    چرا از سامانه پیامکی استفاده کنیم ؟

    رواج تکنولوژی موبایل و اتکای هر چه بیشتر ما به تلفن های هوشمند برای مدیریت زندگی شخصی و کار خود نشان دهنده ی این موضوع است که دسترسی به گوشی های موبایل به معنای دسترسی به مشتریان و کاربران است. تا زمانیکه پیام ها حاوی ارزش باشند، دریافت کننده های این پیام ها از عضویت خود بسیار راضی خواهند بود. این بدان معناست که پیام هایی که ارسال کرده اید تا به حال شروع خوبی را رقم زده اند.

    در دنیایی که روز به روز بیشتر در تبلیغات غرق می شود، ارسال پیامک و تثبیت آن در ناخودآگاه مشتریان به یک کلنجار و کار دشوار شده است. یک کمپین پیامکی که به درستی و به شکلی مناسب طراحی شده باشد می تواند به این هدف دست یابد که در غیر این صورت دست نیافتنی هستند. قادر است تا در این دنیای غرقه در تبلیغات پیام شما را در ذهن مخاطب و حتی آنان که به تبلیغات بی اعتنا هستند نیز حک کند.پس باید ویژگی های بهترین سامانه پیامکی را بشناسید.

     

    بازاریابی پیامکی چگونه عمل می کند؟

    بازاریابی پیامکی معمولاً به دو بخش اصلی تقسیم می شود: ارسال پیامک و واسطه.

    بازارها ابتدا مشتری های خود را شناسایی میکنند، آگاهی را به وجود می آورند و نیازها را آشکار ساخته و سپس پیام خود را ارسال می کنند. واسطه نیز این پیام را به مشتری و افرادی که مورد هدف قرار گرفته اند، تحویل می دهد.

    بنا به هدفی که برای این مقاله ی کوتاه انتخاب شده است، ما تنها بخش پایانی این زنجیره یعنی (واسطه) را مورد بررسی قرار می دهیم.

    همه ما می دانیم که چطور با استفاده از یک گوشی موبایل، برای دیگران پیامک ارسال کنیم. همچنین به شکلی تقریبی باخبریم که هر یک از این پیامک ها برای ما به چه اندازه ای هزینه دارند. با توجه به این موضوعات، چطور امکان دارد که هزاران پیامک ارسال کنیم بدون اینکه تمام وقت شبانه روز و یا کل بودجه ی شرکت خود را صرف آن نکرده باشیم؟ با خرید یک سامانه پیامکی کارآمد !

    یک اپراتور پیامکی به گونه ای یک واسطه به حساب می آید که بین تجارت شما و شبکه­ های تلفنی قرار می­گیرد. اغلب به اینها با نام (انبوه ساز) اشاره می شود، آنها نرم افزارهایی در اختیار دارند که این قابلیت را برایشان فراهم می کند تا با استفاده از شبکه های قدرتمند تلفنی به هرکجای جهان که بخواهند پیامک های تبلیغاتی بفرستند و این کار را با تخفیف های بسیار خوبی انجام بدهند. ترکیب این دو عنصر مهم است که برای تجارت شما سود و منفعت به همراه دارد.

     

    چرا شما به یک سامانه پیامکی با کیفیت نیاز دارید؟

    یکی از بارزترین نقاط قوت یک سیستم بازاریابی پیامکی این است که در زمان های مناسبی از شبانه روز به مشتری ها و اهداف تجاری پیامک ارسال شود. پیامک هایی که به هردلیلی تحویل داده نمیشوند، به شخص اشتباهی فرستاده شده اند دیر ارسال شده یا به مشتری دیر تحویل داده میشوند، بازخورد های بسیار مخربی برای برند و اعتبار تجاری شما به همراه خواهند داشت. همچنین منجر به از دست رفتن سریع مشتری میشوند!

    اگر شما درحال فرستادن پیامک هایی مانند پیام های شناسایی و عضویت، پیام های ضروری و پیام های تبلیغاتی باشید و ارسال آنها با تاخیر و اشتباه همراه باشد، تاثیری به شدت منفی بر تجارت شما خواهد داشت.

    همچنین یک مشکل دیگر با عنوان نامعتبر بودن شرکت ها وجود دارد که برآیند آن دسته از شرکت ها بوده که برای ارسال این پیامک ها از اپراتورهای استاندارد استفاده نکرده و یا در قبال خدماتی که ارائه داده اند هیچ تضمینی در نظر نگرفته اند. این شرکت ها نیز برای کسب و کار شما مطلقاً خوب نیستند.

    مشهورترین نمونه برای استفاده از چنین شرکت هایی فاجعه ای بود که در سال 2011 در برزیل در شهر ریو اتفاق افتاده بود که با یکی از این شرکت ها قرارداد بسته شده بود تا پیامکی حاوی هشدار وقوع سیل و طغیان برای اهالی و ساکنین شهر ارسال شود. متاسفانه این پیامک ها هرگز تحویل داده نشدند و هزاران نفر از ساکنین زندگی خود را در نتیجه ی این حادثه از دست دادند. این یک مثال بسیار عظیم بود، درست است، اما همچنین مهر تاییدی بر این ادعا بود که چرا باید به کیفیت بسیار بیشتر از قیمت اعتماد کرد.

     

     

    ابزارهای تحلیلگر و منشی هوشمند

    امکانات متعدد یک سامانه پیامکی موجب راحتی شما در بازاریابی پیامکی است، باید با این امکانات آشنا شوید و از آن ها استفاده کنید

     ابزارهایی مانند تحلیلگر و منشی هوشمند به شما کمک می‌کند یک خبرنامه پیامکی ایجاد کنید و به تدریج مشتریان خود را افزایش دهید.
    ابزارهایی مانند کدخوان به شما کمک می‌کنند تا برای مشتریان خود مسابقه برگذار کنید و با ابزار نظرسنجی می‌توانید از مشتریان خود نظرسنجی کنید.

     

    حتما مطالعه کنید : تفاوت پنل اس ام اس رایگان با سایر پنل ها

     

    چه انتظارهایی از بهترین سامانه پیامکی داشته باشیم ؟

    - پشتیبانی از تمام اپراتورهای پیامکی 

    یکی از نکات مهم و قابل توجه یک سامانه پیامکی کارآمد که نشان از قدرت آن پنل دارد، پشتیبانی از تمام اپراتورهای پیامکی است که به طور قانونی از مخابرات سرویس ارائه میدهند.

    یعنی شما به راحتی بتوانید با شماره های اختصاصی (پیش شماره های 1000و 2000و 3000و 5000و 021)  به اپراتورهای مختلف پیامک ارسال کنید و بازاریابی پیامکی داشته باشید.

     

    - قابلیت گزارش گیری از پیامک ها

    از ویژگی‌های مهم و کاربردی در سامانه پیامکی این است که شما با یک کلیک ساده در کمتر از یک دقیقه خواهید دید که چه تعداد از مشتریان شما پیامک تبلیغاتی شما را دریافت کردند و چه تعداد نه.

    شما می بایست فقط هزینه پیامک های تحویل داده شده را پرداخت کنید و بقیه هزینه به شما بازگشت داده خواهد شد

     

    - دسترسی به بانک شماره های سامانه پیامکی

    برای این که از پیامک های تبلیغاتی خود بیشترین سود را ببرید باید توجه داشته باشید که شما با توجه به کسب‌وکار خود به بانک شماره‌های متفاوتی نیاز دارید.

    مثلا شما فروشنده محصولات آرایشی بهداشتی بانوان هستید و اکثر مشتریان شما خانم ها می باشد، پس بهتر است بااستفاده از سامانه پیامکی فقط به بانک شماره‌های زنان پیامک‌های تبلیغاتی خود را ارسال کند.، در غیر اینصورت بازده خیلی کمی از تبلیغات خود به دست خواهید آورد.

     

    - وب سرویس ارسال و دریافت پیامک

    توسط وب سرویس سامانه پیامکی شما قادر خواهید بود وب سایت و یا نرم افزار خود را با استفاده از چند خط کد نویسی به پنل اس ام اس متصل کنید و عملیاتی از قبیل ارسال و دریافت اس ام اس را با توجه به سایت و نرم افزار خود به صورت دلخواه مدیریت کنید.

     

    - پشتیبانی سامانه پیامکی بسیار مهم و پر اهمیت

    هر سیستم اینترنتی ممکن است ایرادات و به اصطلاح باگ‌هایی داشته باشد. این ایرادات به خودی خود چندان مهم نیستند، چیزی که مهم است، این است که سیستمی انتخاب کنید که در سریع‌ترین زمان ممکن بتواند ایرادات و باگ‌ها را برطرف کند.

    یا اینکه گاهی پیش می آید که پیامک شما با تاخیر به مشتری برسد و یا اصلا به مشتری نرسد، در این صورت پشتیبانی خوب و صبور به راحتی به سوالات شما جواب داده و ابهامات را از بین برده و شما را قانع می کند.

    بنابر این حتما حتما دقت کنید که سامانه پیامکی شما پشتیبانی قوی و پاسخگو داشته باشد که در تمام روزهای هفته و تعطیل به شما پشتیبانی دهد. چرا که شما قرار نیست فقط در ساعات اداری پیامک‌های خود را ارسال کنید. چه بسا بسیاری از پیامک ها در ایام تعطیل ارسال می شود

     

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

     

    شروع به کاری مستقل و کسب درآمد با اخذ نمایندگی سامانه پیامکی کارآمد.

     

    چگونه یک سامانه پیامکی خوب را انتخاب کنیم؟

    انتخاب یک سامانه پیامکی خوب دقیقاً مشابه با انتخاب یک همکار و شریک تجاری مناسب است. البته که قیمت و هزینه ی این سرویس یک مسئله ی بسیار مهم است اما باید به کیفیت و قابل اطمینان بودن شرکت موردنظر نیز توجه بسیار بالایی داشت. تضمین ارسال و تحویل به موقع پیامک ها امری بسیار مهمتر از هزینه ی هر پیامک است، این موضوع باید اصلی ترین نگرانی و معیار باشد.

    اگر به فکر انتخاب یک اپراتور برای راه اندازی یک کمپین پیامکی هستید، با پرسیدن این سوالات از تضمینی بودن و کیفیت بالای سامانه پیامکی آن ها اطمینان حاصل کنید. و سعی کنید بهترین سامانه ارسال پیامک کشور را انتخاب کنید.

    •     برای ارسال هر پیامک چقدر هزینه باید پرداخت شود؟ همچنین هر 10.000 و 100.000 و 1000.000 پیامک چطور؟
    •     آیا هزینه های پنهانی یا هزینه های ثابتی نیز وجود دارد؟
    •     آیا سامانه پیام کوتاه نماینده بدون واسطه اپراتورهاست یا زیرمجموعه دیگر شرکت هاست ؟
    •     آیا در آن سیستم از همه اپراتورهای پیامکی پشتیبانی می کند؟ ( اپراتورهای 1000، 2000، 3000، 5000، خط ثابت و ... )
    •     میزان حداقلی برای استفاده از سامانه وجود دارد؟
    •     آیا آن سیستم گزارشی دقیق از وضعیت تحویل پیامک ها می دهد؟
    •     آیا پشتیبانی کارا و پاسخگو در آن مجموعه شما وجود دراد ؟
    •     آیا پیامک های  تحویل داده شده قابل رد گیری و پیگیری هستند؟
    •     آیا بانک شماره های جامع و به روزی دارد ؟
    •     آیا آن سامانه پیامکی وب سرویس و api زبان های مختلف برنامه نویسی را دارد؟
    •     آیا استفاده از سامانه و کارایی این سرویس ساده و آموزش آن آسان است؟
    •     امکان استفاده از سامانه در موبایل و تبلت هم وجود دارد یا خیر ؟
    •     گزارشات مبنی بر نحوه عملکرد این سرویس چه بوده است؟
    •    امکان ارسال پیامک به لیست سیاه را دارد؟
    •     آیا دوره ای به عنوان دوره ی آزمایشی وجود دارد؟
    •     چه مشتری هایی درحال حاضر از پنل پیامکی شما استفاده میکنند؟
    •     آیا از خدمات شما راضی هستند؟ و آیا امکان دارد از خودشان بپرسیم؟

    پاسخ به پرسش هایی که برای شما در بالا فهرست شد برایتان این تصمیم را روشن میسازد که آیا این سامانه پیامکی برای تجارت شما همکار خوبی خواهد بود یا اینکه در لحاظ کردن آن بین گزینه های انتخابی خود اشتباه کرده  و باید آن را کنار گذاشته و از بستن هر قراردادی با آنها صرف نظر کنید.

    اپراتوری که به شما بالاترین تضمین ها را ارائه می کند، پشتیبانی فوری و مناسب حتی در ایام تعطیل را به خوبی ارائه می دهند،  برایتان ابزارهایی فراهم می آورد که بتوانید هر لحظه از آخرین وضعیت پیامک های تحویل داده شده یا ارسال شده باخبر شوید و عدم وجود هزینه های پنهانی و مازاد و البته محدودیت های زمانی از معیارهای واجب و ضروری برای انتخاب یک اپراتور مناسب هستند.

    شما چه یک تازه وارد در دنیای کسب و کار و بازاریابی پیامکی باشید یا اینکه تجارت های فصلی دارید و یا یک کسب و کار حرفه ای را اداره می کنید، انتخاب یک سامانه مناسب پیامکی نیازمند یک روند و گام های درست است. پرسیدن سوالهای متعدد، مطالعه های بسیار زیاد و پیش از اینکه خریداری کنید امتحان کردن این سرویس ها برای یک مدت کوتاه از سری اقداماتی هستند که برای انتخاب سامانه پیامکی قابل اطمینان باید انجام دهید.

     

    جمع بندی

    برای اینکه در بازاریابی پیامکی و ارائه خدمات پیامکی بهتر موفق باشید، دقت کنید که سامانه پیامکی کارآمد را خریداری کنید که پشتیبانی خوبی ارائه میدهند این مورد بسیار حائز اهمیت است.

    امکانات ذکر شده در این مقاله در سایت اکثر شرکت های ارائه دهنده خدمات پنل پیامکی به چشم می خورد اما صرفا جنبه تبلیغاتی دارند و بعدها شما را با مشکلات مواجه می کنند. پس در خرید سامانه پیامکی بسیار دقت کنید.

     


    ارائه مشاوره جهت خرید سامانه پیامکی.

    02141238   داخلی 1010

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها