لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    در انتخاب سامانه پیامکی دارای API (وب سرویس) دنبال چه چیزی باشیم
    هر کسب و کاری دارای نیازها و اهداف مختلف در زمینه ارتباطات است، اما اکثر برندها می توانند از قدرت سرویس پیام کوتاه یا پیام رسانی متنی بهره مند شوند. این شکل ساده و راحت ارتباط روشی عالی برای ارسال پیام های انبوه به تمام کاربران شما یا ارائه هشدارهای ویژه مانند اطلاع رسانی فوری و یادآوری کننده های ملاقات به آنها است.
    روح اله عبدالهی
    1396/03/28

    3537 نفر

    یک رابط برنامه ریزی نرم افزاری (API) شما را قادر می سازد تا ویژگی های قدرتمند یک پلتفرم پیام رسانی متنی مانند Trumpia را با وب سایت یا نرم افزار خود ادغام کنید. مهم است که قبل از انتخاب یک API گزینه های انتخابی خود را به دقت بررسی کنید. شما می خواهید گزینه ای را بیابید که هم قابل اطمینان بوده و هم استفاده از آن آسان باشد. اما به چه چیزهای دیگری نیاز دارید؟ ما در ادامه درباره موارد مهم مورد نیاز و ویژگی های ضروری یک API پیامک بحث خواهیم کرد.

    پشتیبانی از پروتکل های HTTP، REST، SMTP

    یکی از مواردی که شما باید در هنگام جستجوی یک API پیامک مناسب به آن توجه کنید پشتیبانی آن از پروتکل های HTTP، REST، SMTP است:

    •     ادغام HTTP با نرم افزارها یا سیستم های شما آسان است، به طوری که به آپدیت نگه داشتن مشتریان شما نسبت به جدیدترین اطلاعات برند شما کمک می کند.
    •     REST برای کسانی ایده آل است که به دنبال یک روش ادغام جامع تر هستند، به طوری که می تواند به شما کمک کند تا سرویس خدمات مشتریان را از طریق سیستم CRM موجود بهبود دهید.
    •     SMTP از پیام های گسترده پشتیبانی می کند، به طوری که شما را قادر می سازد تا به سرویس پیام کوتاه ایمیل ارسال کنید تا هشدارها، اطلاعیه ها و یادآوری کننده های دیگر را به مشتریان تحویل دهید.

    سرعت بالای توان عملیاتی

    یکی از بهترین مزیت های سرویس پیامک سریع بودن آن است. اگر شما می خواهید تا از مزیت تحویل به موقع بهره مند شوید بهترین کار یافتن API پیامکی است که توان عملیاتی سریعی فرآهم کند. برای مثال، برخی سرویس های پیام رسانی ممکن است فقط 25 متن را در ثانیه ارسال کنند در حالی که سرویس های دیگر شما را قادر می سازند تا 300 متن را در ثانیه ارسال کنید. هرچقدر سرعت توان عملیاتی بالاتر باشد پیام های شما سریع تر به مشتریان می رسد. این موضوع به طور ویژه در هنگام اطلاعیه های فوری اهمیت پیدا می کند.

    مجموعه ای قوی از ابزارها و کانال ها

    برخی از API ها عملکردهای چند کانالی ارائه می کنند که شما را قادر می سازند تا علاوه بر پیامک موارد دیگر از جمله MMS، ایمیل و شبکه های اجتماعی را نیز ادغام کنید. این موضوع برای شما فرصتی را فرآهم می کند تا فعالیت پیام رسانی برند خود را از یک مکان مدیریت کنید و همچنین شما را قادر می سازد تا در کانال های مورد پسند مشتریان به آنها دسترسی داشته باشید. در هنگام جستجوی یک API پیامک به دنبال سیستمی باشید که قابلیت ادغام تمام کانال های ارتباطی مورد نیاز شما را فرآهم کند.

    بسته های دارای ویژگی های با قابلیت انعطاف پذیری

    وقتی درباره نیازهای ارتباطی برند صحبت می کنیم یک گزینه نمی تواند برای همه نیازها مناسب باشد. در برخی از سرویس های پیام رسانی شما مجبور می شوید برای ویژگی هایی پول پرداخت کنید که حتی از آنها استفاده نمی کنید. به همین دلیل یافتن یک API پیامک دارای بسته هایی با ویژگی های قابل تغییر اهمیت پیدا می کند. برای این که بهترین استفاده را از مبلغ پرداختی خود ببرید بهتر است به قیمت سرویس ها توجه کنید تا بسته ای را پیدا کنید که فقط دارای ویژگی های مورد نیاز شما باشد.

    اتوماسیون (خودکار سازی)

    اتوماسیون به موثرتر و کارآمدتر شدن پیام رسانی برند شما کمک می کند. انتخاب API پیامکی که امکان ارسال خودکار پیام های مناسب به مخاطبان را فرآهم سازد می تواند باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما شود، همچنین به شما کمک می کند تا خدمات بهتری به مشتریان ارائه کنید. شما می توانید از طریق اتوماسیون پیام ها را زمان بندی کرده تا در زمان یا تاریخ خاصی ارسال شوند، این کار به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که پیام ها در زمان هایی ارسال می شوند که مصرف کنندگان بیشترین تمایل را برای خواندن آنها دارند. شما همچنین می توانید به گونه ای تنظیم کنید که پیام هایی که به ارسال مکرر نیاز دارند به طور خودکار فرستاده شوند.

    ارسال پیام های مرتبط تر

    API های ارائه کننده واژه های کلیدی باعث مرتبط تر شدن پیام رسانی برند شما می شوند. شما می توانید از این ویژگی برای ایجاد پیام های مناسب برای کاربران بر اساس کلید واژه ارسالی آنها استفاده کنید. برای مثال، اگر آنها کلمه " رقابت" را برای ورود به جدیدترین تبلیغ شما ارسال کرده اند شما در پاسخ می توانید پیامی برای تشکر از ورود آنها یا ارائه جزئیات بیشتر درباره ورودی ها به آنها ارسال کنید. شما همچنین می توانید بر اساس کلید واژه ارسالی کاربران آنها را به اقدام تحریک کنید. برای مثال شما می توانید از کاربران درخواست کنید تا برای اضافه شدن به لیست کاربرانی که می خواهند اطلاعیه کوپن دریافت کنند، کلید واژه " کوپن ها " را ارسال کنند.

    اقدامات احتیاطی با قابلیت شکست ایمن

    امنیت داده ها برای محافظت از اطلاعات شخصی و نیز حفظ اعتبار برند شما بسیار اهمیت دارد. در هنگام جستجوی یک API پیامک ضروری است تا رابطی را پیدا کنیم که اقدامات احتیاطی حیاتی درباره امنیت داده ها ارائه می کند. در ادامه به چند مورد از این اقدامات در هنگام تصمیم گیری برای انتخاب یک API اشاره می کنیم:

    •     فایروال و آنتی ویروس – این اقدامات احتیاطی به جلوگیری از دسترسی خارجی به سرورها کمک می کند، و همزمان به صورت فعالانه به شناسایی و حل مسائل امنیتی می پردازند.
    •     لاگ های امنیتی – کنترل لاگ ها و نظارت بر تلاش های ناموفق ورود سیستم موجب کاهش ریسک سرقت اطلاعات خواهد شد.
    •     تایید دو عاملی – این قابلیت یک لایه اضافی به امنیت داده ها می افزاید به طوری که دسترسی افراد کلاه بردار به اکانت ها را سخت تر می کند.

    همچنین مهم است که سرویس پیام رسانی تمهیدات امنیتی دیگری را نیز ارائه کند از جمله، پشتیبان گیری از شبکه ها و پشتیبانی از Failover کد کوتاه ( failover یعنی در صورت از کار افتادن یک سرور به سرور دیگر سوییچ شود).

     

     

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها