Call us at 02141238
    لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    بازاریابی اس ام اسی برای خیاطان
    معمولا همه ساله با نزدیک شدن به سال نو و دیگر ایام مبارک و جشن های مربوط به آن ها خیاطان در سراسر کشور سرشان شلوغ می شود. هرچند بسیاری از مشتریان کار سفارشی انجام میدهند اما همه ی خیاطی ها هم همیشه در این فصول شلوغ نیستند و یا اینکه پرسنل زیادی دارند و قدرت توسعه دارند، بازاریابی اس ام اسی خیاطان یکی از مناسب ترین، سریعترین و ارزانترین بازاریابی برای اینکار است.
    هنگامه خدابنده
    1396/11/06

    3578 نفر

    فواید بازاریابی اس ام اسی

    بازاریابی اس ام اسی فواید بسیاری دارد که آنرا بدل به گزینه ای جذاب برای خیاطان رسمی سازد. اول اینکه، بسیار شخصی است و با ماهیت خدماتی که خیاطان رسمی عرضه می کنند همخوانی بالایی دارد. به عنوان یک کانال بازاریابی، نرخ خوانده شدن و پاسخ دهی بالایش رقیب بزرگی می باشد و نسبت به ایمیل و سایر کانال های سنتی بازاریابی واقعا برتر است. گاهی اوقات، تنوع بالایی داشته و می شود به راحتی آنرا با استراتژی بازاریابی گسترده تر ادغام نمود تا تکمیل کننده راهبرد کنونی تان باشد.

    در این زمان از سال که بیشتر مشتریان تحت فشار قرار دارند تا باقی مانده روزها را به جمع بندی وظایف خود بپردازند، اگر برایشان ایمیل بفرستید به احتمال زیاد آنرا باز نخواهند کرد، به همین خاطر پیام های مهم که از نظر زمانی هم حساسیت دارند از نظرها پنهان می ماند. بازاریابی اس ام اسی به معنای آنست که می توانید با اطمینان بگویید مشتریانتان مکاتبات ارسالی از جانب شما را دریافت داشته و می خوانند و همچنان شما را به خاطر خدمات دهی عالی به مشتریان خواهند شناخت.
     

    استراتژی های بازاریابی اس ام اسی برای خیاطان رسمی

     مدل های محبوب

    با توجه به نزدیک شدن به یکی از زمان های حساس سال که عبارت است از سال نو، بازاریابی اس ام اسی از روش های عالی برای مطلع ساختن مشتریان از محبوب ترین مدل های مخصوص سال نو می باشد. می توانید در پیام اس ام اسی خود لینک هایی را ارسال کنید که با زدن رویشان از روی گوشی های هوشمند مشتریان به شکل مستقیم به سایت اصلی و یا به کانال یا گروه شما هدایت شوند و به آن شبکع متصل شوند، بنابراین به آسانی امکان بررسی کردن مدل ها را خواهند داشت. ارسال پیامک را در اوقاتی که برای مشتری راحت باشد انجام بدهید مثلا وقت صرف ناهار تا پاسخ بیشتری از ناحیه مشتریان دریافت کنید.

    تاییدیه های رزرو

     بعد از اینکه مشتری اقدام به رزرو نزد شما نمود حتما اس ام اسی برای تاییده بفرستید-فرقی ندارد مشتری در محل فروشگاه رزرو کرده باشد یا بصورت آنلاین. در صورتی که یادآوری ای در قالب پیام اس ام اسی برای مشتری بفرستید وی هم مجبور نیست به صورت کتبی نسبت به یادداشت کردن موعد اقدام کند یا ایمیلی که موعد را در آن ذکر کرده اید علامت گذاری کند.

    پیشنهاد اقلام اضافه بر لباس رسمی

     در صورتی که مشتری آیتمی را سفارش داده است که بهتر است با محصولات دیگری همانند پاپیون یا تاکسیدو پوشیده شود، در قالب پیام اس ام اسی پیشنهادات خود را عرضه کنید. به این ترتیب هم به ارزش مشتریتان اضافه می شود و هم شما می توانید از کنار پیش فروشی یا فروش مکمل سودی کسب کنید.

     پیشنهادات ویژه

    در صورتی که در موعد خاصی از سال اقدام به فروش کرده یا در هر موقع دیگر سال، از بازاریابی اس ام اسی برای اطلاع دهی به مشتریان استفاده کنید زیرا مشتریان این پیام ها را سریعتر از ایمیل می خوانند، و احتمال آنکه مشتری بعد از دریافت پیام شما دست به کار شود بسیار بیشتر است.

     برنامه های وفادارای مشتریان

    در صورتیکه باشگاه مشتریان داشته یا طرحی برای مشتریان وفادار تهیه کرده اید، پیام اس ام اسی روشی عالی برای تشکر کردن از مشتریان به ازای وفاداری شان به شما در سال گذشته و آرزوی بهترین ها برایشان به همراه ارسال هدایایی ویژه همانند تخفیف های خاص مشتریان، و امتیاز به ازای خرید می باشد. در صورتی که هنوز چنین طرحی را تدوین نکرده اید، الان بهترین موقع برای انجام دادن این کار بوده تا از مشتریان هم درخواست کنید وقتی اقدام به رزرو وقت می کنند در این طرح هم ثبت نامشان کنید.

     بروزرسانی وضعیت  و یادآوری ها

     از بازاریابی اس ام اسی استفاده کنید تا مشتریان تاریخ رزرو لباس رسمی شان نزد شما را به یاد داشته باشند، همینطور جهت اطلاع دهی برای زمان تحویل کردن سفارش و بازگشت آن.

    اخبار و نکات جالب

    از توصیه هایی در زمینه ترفندهایی برای جذاب شدن تا شیوه پاک کردن لک نوشیدنی از روی لباس، نکات بسیاری هست که می شود برای مشتریان فرستاد. اصول اساسی در ارتباط با "ظاهر" و نحوه مراقبت از لباس رسمی هم به حال مشتریان مفید خواهد بود. پیامک هایی که برای مشتری می فرستید باید با هم ارتباط داشته باشند و به حالشان مفید و برای تقویت تجربه مشتری و مستحکم تر کردن پیوند شما و مشتریان سودمند خواهد بود.

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها