لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    خرید خط اختصاصی پنل اس ام اس | خرید خط ارسال پیامک
    خط اختصاصی ارسال پیامک، خط مجازی است که سرعت بسیار زیادی در ارسال و دریافت پیامک دارد و شبیه خطوط معمولی موبایل عمل می کند. با این تفاوت که بدنه فیزیکی ندارد و به صورت مجازی در مالکیت شماست. خطوط اختصاصی برای کار کرد نیاز به سخت افزار خاصی همچون موبایل و دستگاه های ارسال پیامک ندارد و از طریق پنل اس ام اس (سامانه پیامکی) قابل استفاده است. این خطوط معمولا با پیش شماره های 1000، 2000، 3000، 5000 و خط ثابت شروع می شوند. و از طریق پنل های اس ام اس قابلیت ارسال و دریافت پیامک دارند.
    مصطفی جعفری
    1397/07/23

    10523 نفر

    شماره اختصاصی ارسال و دریافت پیامک

    آیا می دانید پنل اس ام اس چیست ؟  اگر از پنل اس ام اس استفاده کرده باشید و یا قصد بازاریابی پیامکی و استفاده از پنل اس ام اس را داشته باشید. خوب است بدانید در ابتدای خرید پنل اس ام اس، برای ارسال پیامک و یا دریافت پیامک باید یک اپراتور را اتنخاب کنید.
    اپراتور یعنی واسطی که از طریق آن بتوان شماره ی پیامک را ثبت کرد و با کاربران در ارتباط بود. به عنوان نمونه 10001500 شماره ی پیامک اپراتور 1000 است.
    به طور کلی اپراتورهای پیامک عبارتند از:

    • 1000
    • 2000
    • 3000
    • 5000
    •  021 (اپراتور خط ثابت)
    •  BTS

    هر کدام از این اپراتورها دارای ویژگی ها و خصوصیاتی است. همچنین کیفیت های متفاوتی دارند از قبیل قیمت، کیفیت تحویل پیامک، تاخیر در تحویل گزارشات و ...
    نکته مهم : سامانه پیامکی خوب آن است که از همه اپراتورهای پیامکی پشتیبانی کند و در هنگام ارسال پیامک، قابلیت انتخاب هر اپراتوری را داشته باشید.

     

    طول شماره های اختصاصی

    طول شماره های اختصاصی از 6 رقم (مانند 300015) تا 14 رقم مانند (50003000200030) متغیر می باشد که موضوع تعداد ارقام و رند بودن این شماره ها تعیین کننده قیمت این خطوط است . لازم به ذکر است طول شماره ها در کیفیت سرویس دهی شماره ها نقشی ندارد. اما اگر می خواهید در تبلیغات، سایت، کارت ویزیت و یا سایر پیشنهادات خود از آن استفاده کنید، قطعا یک شماره کوتاه تر و رندتر حس بهتری را در فرد ایجاد کرده و بیشتر به یاد آن می ماند

     

    حتما بخوانید : مزایای ارسال پیامک از خط ثابت

     

    امکان انتقال خط به شرکت دیگر

    اگر به هر دلیلی می خواهید خط خود را از سامانه پیامکی که از آن خریداری کرده اید به شرکت دیگری منتقل کنید این امکان وجود دارد.
    در سامانه پیامکی نیازپرداز بعد از خرید پنل اگر خط اختصاصی خریداری کرده اید و به هر دلیلی از شرکت ناراضی باشید و قصد امکان خطوط خود را داشته باشید این امکان برای شما میسر است.
    همچنین در صورت رضایت شرکت مبدا، می توانید خط خود را به پنل اس ام اس نیازپرداز منتقل نمایید.

     

    قیمت خطوط

    در حال حاضر قیمت خطوط با توجه به اپراتور مورد نظر، طول شماره و رند بودن آن شماره  از 10,000 تومان تا 60 ملیون تومان متغیر است.
    پس از خرید پنل اس ام اس می توانید خط اختصاصی خود را انتخاب کرده وآن را خریداری کنید. در هنگام خرید قیمت این خطوط به صورت شفاف و دقیق اعلام می گردد.

     

    قیمت خطوط به تفکیک اپراتورها

    قیمت خطوط ارسال پیامک به تفکیک اپراتورها در صفحه تعرفه خطوط اختصاصی سامانه پیامکی نیازپرداز  قابل مشاهده است.
     

    حتما بخوانید : خرید خطوط رند ارسال پیامک انبوه

     

    خرید پنل اس ام اس و خط اختصاصی از نیازپرداز

    برای شروع بازاریابی پیامکی و خرید خط پیشنهاد می کنیم سامانه پیامکی نیازپرداز را هم بررسی کنید.
    سامانه پیامکی نیازپرداز، به صورت بدون واسطه با کلیه اپراتورهای پیامکی کار می کند، همچنین سامانه پیامکی نیازپرداز امکانات بسیار کاملی برای انواع خدمات پیامکی دارد.
    پس از خرید پنل پیامک از این سامانه، چندین خط به صورت عمومی و اختصاصی به صورت رایگان (هدیه) در اختیار کاربران قرار می گرد و فقط در صورت تمایل می توانند خط اختصاصی خریداری کنند.

     


    جهت خرید پنل اس ام اس و خرید خطوط اختصاصی ، همچنین بررسی کیفیت سرویس اپراتورها می توانید در طول هفته و ایام اداری با کارشناسان نیازپرداز مشورت کنید

    تلفن مشاوره رایگان  02141238   داخلی 1010

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها