لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    نحوه ارتباط با مشتریان توسط بازاریابی پیامکی
    بازاریابی پیامکی به معنی فرستادن پیام های متنی به مشتریان شماست. این یک راهبرد کارامد و به صرفه برای افزایش مشتریان کسب و کار کوچک شما از آنچه اکنون دارید می باشد. در اینجا نکاتی را برای استفاده از بازاریابی پیامکی در کسب و کار شما می آوریم.
    محسن زارع
    1396/02/20

    4560 نفر

    کیف پول و یا جیبتان را پرکنید. شما یک تماس با موبایل خود می گیرید درست؟ همان کاری که 85 درصد از جمعیت آمریکا انجام می دهند. چرا پیام های بازاریابی خود را به گوشی های مشتریانتان نمی فرستید؟

    برنامه های موبایلی در این روزها دارای یک امکان محبوب هستند. اما گوشی ها با سیستم عامل های مختلف برنامه های مختلفی هم می خواهند. برای همین یا نیاز دارید برنامه های آیفون، و یا برنامه های اندروید، برنامه های بلک بری، برنامه های ویندوز فون و غیره را نصب کنید. این کار می تواند هزینه بر و زمان بر باشد.

    اما تقریبا هر موبایلی می تواند پیامک‌ها را دریافت کند و بیشتر موبایل ها دارای متون نامحدود هستند. بنابراین  بازاریابی پیامکی یا سرویس پیام کوتاه  یک گزینه برای شماست.

    در اینجا به فواید این نوع بازاریابی می پردازیم.


    ارتباط با مشتریان توسط بازاریابی پیامکی یک گزینه به صرفه است

    ارائه دهندگان بازاریابی موبایلی برنامه های منعطف پیشنهادی را فراهم می کند و برای کسب و کارهای در اندازه های مختلف و با قیمت های مختلف آن را عرضه  می کنند. برای نمونه، پیشنهادات ارائه دهنده  اسنب جاینت، پنل های خود را از 19.95 دلار پیشنهاد داد، علاوه بر این با دادن  24 دلار در هر ماه را می توان برای 500 پیام ارسالی پرداخت کرد (4.8 سنت برای هر پیام)، با پیامهای نامحدود دریافتی و رایگان. صاحبان کسب و کار می توانند برنامه هایشان را به وسیله 25000 پیام ارسال کنند. تانگو که یک فراهم آورنده پیامکی دیگر است از مدل دیگری استفاده می کند- اگر شما در یکی از پنل های پیامکی آنها عضو شوید، متون نامحدود خواهند بود اما سیستم تانگو با توجه به اندازه مشتریان شما تنظیم می شود. شما می تواند پیامهای نامحدود بازاریابی خود را برای 250 مشتری در یک ماه و با پرداخت 24 دلار بپردازید. یا برای 500 مشتری با 49 دلار در ماه و....


    کلید واژگان و کدهای کوتاه

    شما قبلا نیز همچنین چیزی را دیده اید. وقتی که دارید تلویزیون تماشا می کنید و یک آگهی بازرگانی از شما می خواهد که کلمه "Text KITTY" تا این اسباب بازی رایگان گربه را دریافت کنید، کلمه "Kitty" یک کلید واژه و "12345" یک کد کوتاه است. همچنین وقتی که یک کمپین بازاریابی پیامکی را از طریق یک ارائه دهنده بازاریابی موبایلی ارائه می کنید، هر کمپین فردی کلیدواژه خود را دارد. اگر یک مشتری فلان کلیدواژه را به فلان کدکوتاه فرستاد، این نشان می دهد که او می خواهد به لیست بپیوندد و ارائه دهنده بازاریابی موبایلی شما آن شماره تلفن را می گیرد و به لیست پیامکی شرکت شما اضافه می کند.


    پیام های کوتاه را نگه دارید

    وقتی که شما لیستتان را از شماره تلفن های مختلف تشکیل دادید می توانید پیامک های بازاریابی تان را برایشان بفرستید. چون پیامهای متنی محدود به 160 حرف می باشد، باید جوری پیام را بنویسد که کوتاه و مرتبط باشد. ایده های خوب برای کسب و کارهای کوچک با توجه به زمان محدود از این قبیل است:

    •     صرف ناهار به صورت محرومان در کافه ....
    •     با خرید یک مانیکور پا، به طور رایگان در سالن مربوط به ناخن رایگان مانیکور بزنید.
    •     اگر کلمه رمزی را که در کتاب ملاقات شرکت هست را حدس بزنید، از 25 درصد تخفیف در  هزینه تعمیر کامپیوترتان بهره مند خواهید شد.
    •     یک ساعت مشاوره رایگان توسط یک کارشناس مالیاتی

    اینها فقط پیشنهاد هستند. شما می توانید جمله مختص به خودتان را برای پیشنهاد دادن به مشتریانتان انتخاب کنید و این کار را با پیام های بازاریابی پیامکی انجام دهید. با این کارخلاق می شوید و از آن لذت خواهید برد.

     

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها