لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    اهمیت بازاریابی پیامکی برای کارگزاران بیمه
    پیرامون خود را بنگرید، بیشتر مردم با هم در ارتباط هستند. مردم از تلفن های همراه خود، وقت کار، راه رفتن، تمرین در باشگاه، و حتی در زمان رانندگی استفاده می کنند. شاید شما عامل موارد ذیل نباشید اما حقیقت اینجاست که بیشتر مردم عامل آنها هستند و روزانه بیشتر از 150 بار گوشی خود را چک می کنند. ارسال پیام کوتاه کاملاً رایج شده، بنابراین چرا در ارتباط نباشیم و بازاریابی پیام کوتاه را برای تجارت خود بکار نگیرید
    محمدحسین فوقانی
    1396/04/08

    3030 نفر

    با نگاهی به آنچه پیرامون شما در جریان است، تعجب برانگیز نیست که 95 درصد پیامک ها در عرض 15 دقیقه رویت می شوند. به طور خاص در مقایسه با 88 درصد ایمیل های باز نشده، این درصد خوبی برای ارتقای تجاری به حساب می آید. پس شما بودجه تبلیغاتی خود را افزایش نمی دهید بلکه به فروش خود می افزایید.

     

    یکی دیگر از فواید بازاریابی پیامکی امکان ایجاد ارتباط میان مشتریان و نمونه های بالقوه است. اعلان از طریق پیامک به شما اجازه می دهد که روند متن خود را شخصی سازی کنید تا نمونه های بالقوه و مشتریان همانند دیگر شماره ها، عادی نباشند. شما می توانید یک برنامه جوایز وفاداری یا تخفیف ها را به عنوان انگیزه برای کسانی که پیامک را انتخاب کرده اند پیشنهاد کنید. برای مشهود ساختن آنکه برای مشتریانتان ارزش قائل هستید، می توانید گزینه ی امکان انتخاب را همراه با روند موبایلی خود در نظر بگیرید.

    اگر شروع به ایجاد روابط طولانی مدت می کنید، شاید مشتریانتان بخواهند شما را با فوروارد کردن پپامکتان به دیگران معرفی کنند. که بازگشت آن مصادف خواهد شد با نمونه های بالقوه بیشتر. همانطور که ملاحظه می کنید، راههای فراوانی برای رشد تجاری وجود دارد وقتی که استراتژی های بازاریابی را بر پایه آنچه موجود است بنا می کنید.

     

     

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها