لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    3 مزیت سرویس پیام کوتاه برای بیمارستان ها
    سرویس پیام کوتاه در صنایع مختلف کاربردهای متنوعی دارد که یکی از آنها صنعت بهداشت و درمان است. ما در این مطلب به مزایای پیام کوتاه در این صنعت می پردازیم.
    روح اله عبدالهی
    1396/04/26

    2574 نفر

    بسیاری از بیمارستان های جدید به دلایل کاملا مشخص از پیامک انبوه به عنوان یک ابزار ارتباطی استفاده می کنند. پیامک یک ابزار سریع و موثر برای دستیابی به بیماران و پرسنل بیمارستان است. نرخ خوانده شدن پیامک بالا است و اکثر پیام ها در طول چند ثانیه بعد از دریافت خوانده می شوند.

    3 مزیت سرویس پیام کوتاه برای بیمارستان ها

    اگر شما علاقمند به استفاده از سامانه پیامکی برای بیمارستان خود هستید و یا به دنبال جایگزین برای پلتفرم NHS SMS که در تاریخ 31 مارس بسته خواهد شد می باشید، سرویس FireText می تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. در ادامه به چند مزیت پیامک برای بیمارستان ها اشاره می کنیم.

    بهبود کارآیی

    اغلب مواقع چند نفر از پرسنل بیمارستان درگیر مراقبت از یک بیمار می باشند. برخی اوقات پرونده های پزشکی پیچیده هستند و روند درمان نیازمند ارائه اطلاعات از جانب پرستاران و پزشکان مختلف است. روش های قدیمی تر ارتباط مانند پیجرها و دستگاه های مخابره داخل ساختمان وقتی شما به پرسنل بیمارستان های دیگر نیاز دارید ناکارآمد هستند. پیجرها معمولاً موارد را اولویت بندی نمی کنند به طوری که تشخیص میزان اضطراری بودن یک مورد پزشکی را دچار مشکل می کند یا میزان سرعت عکس العمل پرسنل به یک درخواست را مشخص نمی کند. این پیامک ها پرسنل بیمارستان را قادر می کند تا نسبت به موارد پیچیده مطلع و آگاه باشند و در صورت بروز موقعیت اضطراری موارد را به طور موثر اولویت بندی کنند.

    افزایش دسترسی به پزشکان

    بیمارستان ها تشکیلات متفاوتی دارند. اغلب، پزشکان در ساختمان ها و بخش های مختلف بیمارستان پخش می شوند و به درمان بیماران در قسمت های گوناگون می پردازند. برخی از بیمارستان ها دارای برنامه های کمکی هستند و پزشکان ممکن است در کلینیک های شهر یا مکان های خارج از بیمارستان کار کنند. سیستم پیامکی می تواند به پزشکان کمک کند تا با همکاران خود که در خارج از بیمارستان کار می کنند ارتباط داشته باشند. این سرویس همچنین می تواند به عنوان یک ابزار ارتباطی برای بیمارستان های دیگر نیز استفاده شود. برای مثال، پزشک یک بیمارستان در حال همکاری با پروژه ای است که به فرآهم کردن دسترسی بهتر به مراقبت های بهداشتی برای بیماران در نواحی دوردست کمک می کند. حتی اگر آن پزشک خارج از کشور کار کند باز هم پیامک انبوه می تواند به او کمک کند تا با پزشکان بیمارستان شما در تماس باشد. این سرویس یک روش کم هزینه است که می تواند به راحتی راه اندازی شده و به عنوان یک ابزار ارتباطی همیشگی و در حال پیشرفت هم به صورت بومی و هم بین المللی مورد استفاده قرار گیرد.

    کاهش تعداد قرار ملاقات های از دست رفته

    یکی از بزرگ ترین مزیت های راه اندازی یک سیستم ارسال پیامک برای بیمارستان این است که این سیستم می تواند به طور بالقوه میزان از دست رفتن قرارهای ملاقات بیماران را کاهش دهد. این سرویس با ارسال پیام های خودکار به بیماران زمان ویزیت ها یا چکاپ های عمومی آتی را به آنها یادآوری می کند. طبق گزارش ژورنال انگلیسی Healthcare Computing، تقریباً 50 درصد قرار ویزیت های از دست رفته صرفاً به دلیل فراموشی زمان قرار توسط بیماران اتفاق می افتد. قرار ملاقات های از دست رفته در بریتانیا میلیون ها دلار در سال برای بیمارستان های این کشور هزینه در بر دارد. یادآوری قرار ملاقات ها با سیستم پیامکی می تواند برای کاهش هزینه ها سودمند باشد.

    3 مزیت سرویس پیام کوتاه برای بیمارستان ها

    پیامک انبوه به طور رایج در صنعت بهداشت و درمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سیستم امکان برقراری ارتباطات کارآمدتر، افزایش همکاری پرسنل بیمارستان و پزشکانی که در نواحی دوردست کار می‌کنند را فرآهم می‌کند و همچنین تعداد از دست رفتن قرار ملاقات‌ها توسط بیماران را کاهش می‌هد. این سرویس حتی می‌تواند جان افراد را نجات دهد!

    اگر شما علاقمند به استفاده از پیامک انبوه در بیمارستان خود هستید می توانید سامانه پیام کوتاه نیازپرداز را تهیه و استفاده نمایید.

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها