Call us at 02141238
    لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    رشد دادن کسب و کارتان به کمک سرویس های پیامکی
    بازایابی پیامکی یکی از کارآمد ترین ابزارهای دنیای بازاریابی است که از آن می توان به منظور بالا بردن آگاهی مشتریان از نحوه خدمات و کیفیت محصولاتتان استفاده کنید و با مشتریان خود به صورت مستقیم و بی واسطه ارتباط برقرار کنید. از ساده بودن این روش گرفته تا سرعتی که در ارسال پیامک و دریافت پاسخ از مشتریان وجود دارد، دلایل بسیار متعددی از جمله کم هزینه بودن این سرویس وجود دارد تا شما را متقاعد سازد که از سرویس های پیامکی در کسب و کار خود استفاده کنید.
    آرش علیمحمدی
    1396/07/03

    3936 نفر

    از آنجایی که اگر روی هرچیزی وقت و هزینه‌ی خود را سرمایه گذاری کنید باید دلایل ان را هم بفهمید، این موضوع کاملاً طبیعی است که شما خواستار فهمیدن این موضوع باشید که بازاریابی پیامکی چطور به کسب و کارتان کمک می کند و چه مدت طول می کشد تا در درآمد و وسود شما تاثیر بگذارد و همچنین بازگشت سرمایه در این سرمایه گذاری به چه صورت است.

    در فهرست زیر ما مواردی را برای شما گرد آوری کرده ایم تا شما دریابید بازاریابی پیامکی چه کمک هایی می تواند به تجارت شما بکند و از چه راهی رسیدن شما به اهدافتان را ساده تر می کند.


    شخصی بودن این ارتباط

    یکی از بزرگترین مزایای استفاده از پنل اس ام اس این است که مشتری و مخاطب شما پیامهایتان را به صورت مستقیم و بدون واسطه دریافت می کند و این بدان معناست که شما به آن دسته از مشتریانی که مخاطب واقعی شما هستند، دسترسی آسانی دارید. همانطور که خصوصیات مشتریان خود را به دست می آورید، می توانید با سوال هایی کمی شخصی تر بسیاری از جزئیات بیشتر را دریابید تا حتی پیامک خود را نیز کارامد تر و مناسب تر کنید.

    این کار شما در وجود مشتری هایتان این حس را به وجود می اورد که انگار شما با خود آن ها صحبت کرده اید و این پیامک مخاطب خاص دارد و عمومی نیست، که در نتیجه سبب به وجود آمدن این حس می شود که برند شما برای مشتریان خود ارزش بالایی قائل است. ارسال یک پیامک عمومی که هیچگونه مخاطب خاصی ندارد این احتمال را به شدت افزایش می دهد که پیام شما پیش از اینکه باز شده و خوانده شود، توسط گیرنده حذف شده و بدتر از آن با تکرار این کار عضویت خود را از کمپین شما لغو کرده و حتی ممکن است از برند شما دیگر هیچ خریدی را انجام ندهد. با شخصی کردن و انحصاری کردن متن اس ام اس ها، تبلیغات و بازاریابی خود را از میان حجم بالایی از پیامک هایی که مشتریانتان هر روزه دریافت می کنند، متمایز کنید و برای آن ها یک تجربه خاص از برند خود بسازید. همینطور که مشتریان شما احساس می کنند شما برای ان ها ارزش و جایگاه ویژه ای قائل هستید، شروع به انجام خرید های خود از برند شما می کنند و ممکن است برند شما و خرید کردن از شما را به شرکت ها و برند های دیگر موجود در بازار ترجیح بدهند.


    پیام های خود را کارآمد کنید

    از سرویس های پیامکی می توان صرف نظر از این موضوع که مشتریان شما در چه کمپینی از دنیای تبلیغات و بازاریابی شما عضو هستند، برای یادآوری وقت ملاقات دکتر، یادآوری رویدادهای مهم و بسیاری از یادآوری های دیگر مورد استفاده قرار بگیرند تا پیامک های شما بسیار کارآمد و مفید به نظر برسند. هرچقدر در آسان کردن زندگی و کارهای روزمره ی مشتریان خود نقش داشته باشید و هرقدر بیشتر در صرفه جویی زمان به آن ها کمک کنید، رابطه تان باآن ها بهتر خواهد بود. مشتریان شما پول های خود را برای خرید از برند شما صرف می کنند و در عوض از شما این انتظار را دارند تا ببینند به نمایندگی از آن کارهایی را انجام می دهید، آن هم با فراهم کردن خدماتی برای محصولاتی که از شما خریداری کرده اند.

    با نشان دادن کمی ارزش و احترام نسبت به مشتریان خود، آن ها را مشتاق می کنید تا خریدشان از برند شما را تکرار کنند و این احترامی که برای ان ها در نظر گرفته اید برایشان بسیار لذت بخش بوده ترغیب کننده ی خرید های آتی و چندباره ی ان ها از شما خواهد شد. ارسال پیامک هایی که به منظور یادآوری یک قرار ملاقات (وقت دیدن پزشک) برای مشتریان، این موقعیت را برای آن ها به وجود می اورد تا در صورت نیاز قرار ملاقات خود را لغو یا به زمان دیگری موکول کنند. این موقعیت برای شما این فرصت را فراهم می کند تا در آخرین لحظه ها قرار ملاقات های خالی را پر کرده و از ضرر کردن و اتلاف وقت در کسب و کارتان تا حد ممکن جلوگیری کنید. این کار مزایای استفاده از سرویس های پیامکی را بیشتر می کند تا بهتر از هر زمان دیگری اهداف تجاری خود را دنبال کنید.


    یک پیشنهاد ویژه به مشتریان بدهید

    یکی از اساسی ترین مزایای استفاده از سرویس های پیامکی در دنیای کسب و کار این است که شما را قادر می سازد تا با مشتریان خود مستقیماً در ارتباط باشید، به این شکل سرویس های پیامکی روشی بسیار مقرون به صرفه می شود و تاثیر قدرتمندی بر رشد تجارتتان می گذارد. مشتریان شما پیش از هرچیزی باید از مزایایی که در ازای اشتراک جزئیات و ویژگی های شخصی خود در اختیار شما می گذارند باخبر باشند تا این کار را بدون مشکل و به راحتی انجام بدهند. با پیشنهادات ویژه ای که به مشتریان خود ارائه می کنید، آن ها را ترغیب می کند تا در کانال تبلیغاتی شما بمانند. در این صورت شما قادر خواهید بود تا تعداد دقیق آن هایی را که پیام های شما را باز کرده، می خوانند و پیشنهادات شما را قبول می کنند به دست آورید و سرویس پیامکی خود را بیشتر از هر زمان دیگری کارآمد کنید. این امر به شما کمک می کند تا میزان به صرفه بودن کمپین ها و هزینه ای که صرف سرویس های پیامکی می کنید را به دست آورید و تجارت خود را رونق ببخشید.


    روابطتان را بهبود ببخشید

    از سرویس های پیامکی می توان به منظور انجام بسیاری از فعالیت های تجاری و تبلیغاتی استفاده کرد، از ایجاد کمپین های تبلیغاتی گرفته تا انجام نظرسنجی هایی برای ارزیابی کیفیت محصولات، از کاربردهای این ابزار قدرتمند هستند. هرچه گستره و تعداد فعالیت های خود را در زمینه ی استفاده از سرویس های پیامکی گسترش دهید، ارتباط شما با مشتریانتان قوی تر شده و بیشتر به ارتباطی که بین شما برقرار شده است عادت می کنند و آشنا می شوند. شما می توانید از سرویس های پیامکی به عنوان راحت ترین و مناسب ترین راه برای گردآوری پاسخ های مشتریان استفاده نمایید تا از این راه بتوانید پیش از هر تصمیم تجاری که می گیرید، اطلاع کافی و مناسب داشته باشید. برای مثال شما می توانید با راه اندازی یک نظر سنجی، دیدگاه مشتریان خود را درباره ی محصول یا خدمات جدیدی که قصد ارائه ی آن ها را دارید جویا شوید یا اگر در خبرگزاری ها درباره ی محصولات یا برند شما صحبتی می شود، به سرعت مشتریان خود را با خبر سازید و همچنین از تجربه ای که مشتریان با استفاده از محصولات برند شما داشته اند با خبر شوید. وقتی از بازخوردها و نظرات مشتریان خود باخبر می شوید، به راحتی درمیابید که باید چه تغییرات و بهبودی در خدمات و محصولات خود ایجاد کنید تا نه مشتریان خود را از دست دهید نه اینکه از سرعت پیشرفت و سودمندی برندتان کاسته شود.

    بنا به سادگی استفاده از سرویس های پیامکی برای برقراری ارتباط با مشتریان خود، شما باید به صورت یک رابطه ی دو طرفه از ان استفاده کنید و مشتریان خود را ترغیب کنید تا به پیامک های شما پاسخ بدهند. با استفاده از یک پلتفرم مناسب برای سرویس های پیامکی خود حتی قادر خواهید بود تا این فرصت را برای مشتریان خود فراهم کنید که به شما پیامک بدهند و قرار ملاقات های خود را رزرو کنند، که این کار برای بهبود بخشیدن ارتباط مابین شما بسیار موثر خواهد بود. بجای اینکه مشتریان خود را با پیامک های نظرسنجی خود بمباران کنید، فقط برای آن دسته از مشتریانی این پیامک ها را ارسال کنید که پاسخ شما را داده اند و مایل به شرکت در نظرسنجی شما هستند، این کار به این دلیل سبب بهبود روابط شما و مشتریان شما می شود، چرا که به آن ها نشان داده اید نظرات و دیدگاهشان برای شما جایگاه بالا و ارزشی زیادی دارد.

    اگر آماده اید تا تجارت خود را رشد دهید و از سرویس های پیامکی در دنیای کسب و کارتان بهره ببرید و به دنبال راهی مقرون به صرفه برای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان خود هستید، برای بهبود روابط مابین برند و مشتریان به دنبال راه حلی هستید، همین امروز تصمیم خود را بگیرید که از سرویس ها پیامکی استفاده کنید.

    پیشنهاد ویژه ما استفاده از سامانه پیام کوتاه نیازپرداز با بهترین امکانات و پشتیبانی 24 ساعته میباشد.

    جهت مشاوره رایگان با 02141238 داخلی 1010 تماس بگیرید.

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها