Call us at 02141238
    لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    استفاده از خطوط اختصاصی پنل پیامکی برای مشاغل مختلف
    خطوط اختصاصی در پنل پیامکی امکان ارسال و دریافت پیامک را برای شما آسان می کند.
    نیازپرداز
    1403/02/17

    217 نفر

     

     

    برای همه ما پیش آمده است که از طرف کسب‌وکارهای مختلف پیامک تبلیغاتی دریافت کنیم! گاهی اوقات شماره‌ای که پیامک ارسال می‌کند، متفاوت از شماره‌های دیگر بوده و دلیل آن استفاده از خطوط اختصاصی پنل پیامکی است. اگر شما هم صاحب یک کسب‌وکار هستید و قصد ارسال اس ام اس انبوه دارید، بهتر است از خطوط اختصاصی استفاده کنید. هنگام خرید پنل اس ام اس امکان خرید شماره اختصاصی هم وجود دارد تا بتوانید برای کاربران خود از طریق آن پیامک ارسال کنید.

    حال ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که امکان استفاده از خط اختصاصی برای کدام دسته از کسب‌وکارها وجود دارد؟ در این مقاله می‌خواهیم به بررسی خط اختصاصی، شرایط و مدارک لازم برای تهیه آن بپردازیم.

    خط اختصاصی چیست؟

    اگر شما به یک سیم‌کارت نیاز داشته باشید، کافی است به یکی از نمایندگی‌های اپراتور موردنظر مراجعه کنید و با ارائه مدارک، یک شماره تهیه کنید. این شماره مختص به شما است و هیچ‌کس دیگر نمی‌تواند به آن دسترسی داشته باشد. برای برقراری ارتباط از آن استفاده می‌کنید؛ نه تنها شما می‌توانید از طریق پیامک و تماس ارتباط برقرار کنید، بلکه دیگران هم می‌توانند با شما ارتباط برقرار کنند. در پنل اس ام اس هم چنین قابلیتی وجود دارد، البته به شرط آن که از خطوط اختصاصی پنل پیامکی استفاده کنید.

    در واقع شماره اختصاصی خطی است که فقط در اختیار شما قرار می‌گیرد! با پرداخت هزینه آن، به پنل پیامکی شما متصل می‌شود و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. خطوط اختصاصی برخلاف شماره اشتراکی، امکان دریافت پیامک هم دارند. به عبارت ساده‌تر، علاوه بر این که شما می‌توانید برای دیگران پیامک ارسال کنید، کاربران هم می‌توانند پاسخ پیامک را برای شما ارسال کنند. این مسئله کمک زیادی به کسب‌وکارها می‌کند تا بتوانند از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پاسخ، تعامل بهتری با کاربران برقرار کنند.

    انواع خطوط اختصاصی در پنل پیامکی عبارتند از:

    انواع خطوط اختصاصی در پنل پیامکی

    خط اختصاصی 1000

    یکی از بهترین خطوط اختصاصی برای ارسال اس ام اس انبوه خطوط 1000 است. در این اپراتور به راحتی می‌توانید شماره‌های آزاد را انتخاب و خریداری کنید، هیچ‌گونه محدودیتی هم برای آن وجود ندارد. کافی است از طریق سامانه پیامکی خود شماره موردنظر را جستجو کنید و اگر آزاد باشد، امکان ثبت آن وجود دارد.

    خط اختصاصی 2000

    یکی دیگر از بهترین خطوط اختصاصی برای ارسال پیامک انبوه خطوط 2000 است! از مهم‌ترین مزایای استفاده از این خطوط می‌توان به امکان بازگشت هزینه پیامک‌های ناموفق اشاره کرد. البته باید درنظر داشته باشید که هزینه ارسال پیامک با این خطوط نسبت به خطوط دیگر بیشتر است.

    خط اختصاصی 3000

    یکی دیگر از خطوط قابل خرید برای ارسال پیامک تبلیغاتی، خطوط 3000 است. در حال حاضر بسیاری از سازمان‌های دولتی و خصوصی از این خطوط استفاده می‌کنند. این خطوط به نسبت هزینه کمتری نسبت به خطوط 1000 و 2000 دارند که البته سرعت ارسال آن هم نسبت به اپراتورهای دیگر کمتر است.

    • خط اختصاصی 5000

    یکی دیگر از خطوطی که برای ارسال اس ام اس انبوه می‌توانید تهیه کنید، خط اختصاصی 5000 است. این خطوط به دو شماره 5001 و 5002 تقسیم‌بندی می‌شوند که تفاوت‌های زیادی میان آن دو نیست. تعرفه خرید این خطوط نسبت به خطوط دیگر ارزان‌تر است و همچنین تعرفه ارسال پیامک آن‌ها هم پایین است. مهم‌ترین مزیت استفاده از این خطوط سرعت ارسال بالای پیامک است که در نهایت منجر به بهبود کمپین‌های پیامکی شما می‌شود.

    خط اختصاصی 021

    یکی از خطوط اختصاصی برای ارسال پیامک، خط 021 است. این خط در واقع پیش شماره تهران است و امکان ارسال سریع‌تر پیامک را برای شما فراهم می‌کند. تعرفه ارسال پیامک آن مناسب است و سرعت ارسال آن هم متوسط است.

    امکان استفاده از خطوط اختصاصی برای کدام مشاغل وجود دارد؟

    امکن استفاده از خطوط اختصاصی برای مشاغل

    یکی از مهم‌ترین سوالاتی که احتمالاً برای شما پیش می‌آید، این است که امکان استفاده از خطوط اختصاصی برای کدام مشاغل وجود دارد؟ واقعیت این است که هر کسب‌وکاری امکان استفاده از خطوط اختصاصی پنل پیامکی را دارد. تنها چیزی که لازم است، ارائه مدارکی است که هنگام خرید پنل پیامکی ارائه می‌کنید. در واقع برای خرید خط اختصاصی نیاز به هیچ‌گونه مدارک اضافی نیست و می‌توانید با پرداخت هزینه آن، یک خط اختصاصی در اختیار داشته باشید.

    یکی دیگر از نکاتی که برای خرید شماره اختصاصی وجود دارد، این است که خط موردنظر باید آزاد باشد! در واقع خط نباید توسط افراد دیگر ثبت شده باشد. اگر نیاز به خط غیرسفارشی داشته باشید، کافی است اپراتور و تعداد ارقام خط اختصاصی را انتخاب کنید تا شرکت ارائه‌دهنده خدمات پنل پیامکی، یک خط به صورت تصادفی برای شما ثبت کند. البته شما می‌توانید یک خط اختصاصی سفارشی ثبت کنید که در این صورت امکان جستجوی شماره موردنظر وجود دارد. در این صورت می‌توانید به دنبال یک خط رند بگردید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن در کسب‌وکارتان استفاده کنید.

    تفاوت خط اختصاصی با خط اشتراکی

    یکی از مهم‌ترین سوالاتی که برای افراد پیش می‌آید، این است که خط اختصاصی با خط عمومی چه تفاوتی دارد! پیش از هر چیزی بهتر است با مفهوم خط اشتراکی یا عمومی آشنا شوید. خط عمومی خطوطی است که در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد! در واقع زمانی که شما اقدام به خرید یک پنل پیامکی می‌کنید، تعداد خطوط عمومی در اختیار شما قرار دارد. با استفاده از این خطوط می‌توانید برای کاربران کسب‌وکارتان پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. البته این خطوط فقط در اختیار شما نیست، بلکه در اختیار کاربران دیگر هم خواهد بود. همین مسئله باعث شده تا امکان دریافت پیامک از سمت خطوط عمومی وجود نداشته باشد.

    این در حالی است که با خرید خطوط اختصاصی پنل پیامکی به راحتی می‌توانید برای کاربران کسب‌وکارتان پیامک ارسال کنید. همچنین امکان دریافت پیامک از سمت آن‌ها هم وجود دارد! این قابلیت به شما کمک می‌کند تا بتوانید نظرسنجی، مسابقه یا هر چیز دیگری که نیاز به دریافت پیامک دارد، برگزار کنید.

    مهم‌ترین شرایط خرید خط اختصاصی

    یکی از مهم‌ترین سوالاتی که برای خرید خطوط اختصاصی پیش می‌آید، این است که چه شرایطی برای خرید خط اختصاصی وجود دارد؟ شرایط خاصی برای استفاده از خطوط اختصاصی وجود ندارد. تنها چیزی که باید رعایت کنید این است که از طریق آن پیامک‌های غیرقانونی ارسال نکنید. گاهی اوقات کاربران اقدام به استفاده غیرقانونی از طریق پنل پیامکی و خطوط اختصاصی پنل پیامکی می‌کنند.

    ارسال پیامک تبلیغاتی غیرقانونی می‌تواند دردسرهای قانونی مختلفی برای شما ایجاد کند که باید حتماً این موضوع را درنظر داشته باشید. همچنین ممکن است دسترسی شما به پنل پیامکی و خط اختصاصی بسته شود و دیگر نتوانید از این قابلیت برای کسب‌وکارتان استفاده کنید.

    مدارک لازم برای خرید خط اختصاصی

    برای استفاده از خطوط اختصاصی پنل پیامکی نیازی به ارائه مدرک جدید نیست! بلکه همان مدارکی که برای خرید پنل پیامکی ارائه کرده‌اید کافی است. مهم‌ترین مدارک موردنیاز برای خرید پنل پیامکی عبارتند از:

    تائید هویت افراد حقیقی

    اولین مدرک برای خرید پنل پیامکی، مدارک هویتی است. با ارائه شناسنامه و کارت ملی افراد حقیقی به راحتی می‌توانند هویت خود را احراز کنند. پس از تایید این مدارک، پنل پیامک در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید از آن استفاده کنید.

    مدارک لازم برای افراد حقوقی

    اگر جزء افراد حقوقی هستید، علاوه بر مدارک هویتی باید مدارک حقوقی هم ارائه کنید. در غیر این صورت امکان دسترسی و استفاده از پنل پیامکی به منظور ارسال اس ام اس انبوه وجود ندارد.

    چیزهایی که باید قبل از خرید خطوط اختصاصی بدانید!

    قبل از خرید شماره اختصاصی چند نکته مهم وجود دارد که بهتر است با آن آشنا شوید:

    تفاوت قیمت

    اولین نکته در خرید شماره اختصاصی این است که باید هزینه آن را پرداخت کنید! خطوط اختصاصی اپراتورهای مختلف با هم تفاوت قیمت دارند و همچنین هر چقدر تعداد شماره‌های آن کمتر باشد، هزینه آن بیشتر است. در حالی که خطوط عمومی به صورت رایگان در پنل اس ام اس در اختیار کاربران قرار دارد و نیازی به پرداخت هزینه نیست.

    امکان دریافت پیامک

    دومین نکته‌ای که در مورد شماره اختصاصی وجود دارد، امکان دریافت پیامک است. این مسئله به تعامل کسب‌وکارها کمک زیادی می‌کند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای ارسال اس ام اس انبوه از خط اختصاصی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. در حال حاضر امکان خرید خطوط 5000 با کمترین قیمت وجود دارد که می‌تواند برای کسب‌وکارتان نتایج بسیار خوبی داشته باشد.

    اختصاصی بودن خط برای کاربران

    نکته دیگری که در مورد شماره اختصاصی وجود دارد، این است که این خط فقط در اختیار شما است. بنابراین کاربران دیگر امکان دسترسی و استفاده از آن را ندارند. بنابراین می‌توانید آن را در بخش‌های مختلف کسب‌وکارتان نظیر سایت یا شبکه‌های اجتماعی قرار دهید تا کاربران بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین این کار به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک خط اختصاصی داشته باشید و هنگام ارسال پیامک به کاربران، بدانند که از طرف برند شما ارسال شده است.

    نتیجه‌گیری

    یکی از بهترین امکانات و قابلیت‌هایی که پنل‌های پیامکی برای ارسال پیامک انبوه در اختیار کاربران قرار داده‌اند، امکان خرید خطوط اختصاصی پنل پیامکی است. با استفاده از این قابلیت یک شماره اختصاصی برای کسب‌وکارتان دارید و می‌توانید از طریق آن بازاریابی پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. اگر سوالی در مورد این مقاله دارید، از طریق بخش نظرات مطرح کنید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنیم.

    نظرات شما!

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها