لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    فواید برتر استفاده از تکنولوژی اس ام اس درصنعت مراقبت‌های پزشکی
    واضح ترین و سریع ترین فایده استفاده از تکنولوژی اس ام اس در صنعت مراقبت های بهداشتی عبارت است از: توانایی در اختیار قرار دادن تشخیص ها و معالجات موثرتر برای بیماران.
    هنگامه خدابنده
    1396/01/25

    3913 نفر

    با این وجود، می توان از فواید دیگری هم نام برد که عبارتند از: رفع نیازهای اجرایی، پشتیبانی از مشتریان ، برقراری ارتباطات درونی و استفاده در دپارتمان های بازاریابی


    از هشدار اس ام اس برای یادآوری قرارهایتان استفاده کنید

    تکنولوژی اس ام اس آسان ترین و موثرترین راه برای برقراری ارتباط با بیماران است. با اتوماتیک کردن سیستم های رزرو قرار ملاقات، ارائه دهندگان خدمات بهداشتی می توانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند و زمان اجرایی شان را با استفاده از هشدارهای اس ام اسی برای یادآوری قرار ملاقات به بیماران خالی نگاه دارند. حتما با مشکل آزاردهنده فراموش کردن وقت ملاقات از سوی بیماران آشنا هستید. فرستادن یادآوری به صورت مستقیم به تلفن بیمار در مورد قرار ملاقات های آینده، این اطمینان خاطر را می دهد که آنها از زمان، تاریخ و مکان قرار ملاقات خود اطلاع دارند. به این شکل مشکلات حل می شود!


     بازخورد مربوط به نتایج تست تشخیصی را از طریق هشدارهای اس ام اسی در اختیار بگذارید

    برخی از نتایج تست های پزشکی ماهیت حساسی دارند و ارائه دهندگان خدمات بهداشتی ترجیح می دهند که در موردشان به صورت رو در رو با بیماران صحبت کنند. اما مقدار زیادی از این تست ها ماهیت شان بسیار ساده تر می باشد و هزینه های اجرایی و ارتباطی را می توان با استفاده از هشدار های اس ام اسی برای ارسال این نتایج به بیماران کاهش داد.


    از تکنولوژی اس ام اسی برای یادآوری نسخه های تجویزی استفاده نمایید

    جهت نفع رساندن به بیماران و کارکنان مراقبت های بهداشتی بخش اجرایی می توانید از تکنولوژی اس ام اسی به شیوه های بسیار متعددی  برای ارسال پیامک یادآوری های مربوط به نسخه بیماران استفاده نمایید. پیامک های خود را با جزئیات مربوط به هر یک از بیماران شخصی سازی کرده و پیام هایتان را اتوماتیک کنید تا بیماران قبل از زمان منقضی شدن نسخه تجویز شده برای ایشان اطلاع داشته و یا زمان تحویل گرفتن داروهای تجویزی شان را بدانند.

     از اس ام اس برای نظرسنجی استفاده کنید

    لازم است برای سنجش وضعیت سلامتی بسیاری از  بیماران، بعد از درمان از آنها نظرسنجی انجام شود راحت ترین راه نظر سنجی پیامکی است .

    به عنوان مثال، بعد از اینکه رژیم دارویی جدید برای آنها تجویز شده است. با استفاده از تکنولوژی اس ام اس دو طرفه می توانید به بیماران خود امکان بدهید تا صرفا با ارسال کردن یک "بله" ساده به شما اطلاع بدهند که در صورت نیاز، از قبل برایشان زمان ملاقاتی را در نظر بگیرید. با ارسال کردن جواب "خیر، ممنونم" نیز بیماران به شما اطلاع می دهند که حالشان از هر نظر خوب است.

    بازخورد بیماران در مورد خدمات بهداشتی

     جمع آوری بازخورد از بیماران در مورد استانداردهای مراقبت های بهداشتی دریافت شده شیوه ای عالی است برای ارتقا دادن خدماتی که عرضه می دارید. مجددا با بهره گیری از اس ام اس دو طرفه می توانید این اطلاعات را سریع و آسان جمع آوری کنید. می توانید بررسی کوتاهی را انجام داده یا  کد کوتاهی که یادآوری آن راحت باشد را استفاده کنید که بیماران با بهره گیری از آن بازخوردشان را به شما بفرستند.

    ارتباطات درون سازمانی را ارتقا بدهید

    با توجه به ماهیت 24 ساعته و هفت روز هفته ای صنعت مراقبت های بهداشتی،  برقراری ارتباطات درون سازمانی ممکن است نواقص زیادی داشته باشد. هشدارهای اس ام اسی از توانایی در کنار هم قرار دادن زیرساخت ارتباطات درون سازمانی تان برخوردارند. مثلا می توانید به کارکنان مراقبت های بهداشتی در مورد تغییرات جداول زمانی، ملاقات کارکنان، تاریخ های تولد کارکنان، اعلان های فوری و از این قبیل اطلاع بدهید.

     آنچه که در این مطلب خدمت خوانندگان گفته شد تنها چند تا از مثال های بسیاری است که تکنولوژی اس ام اسی را می توان به نفع خدمات دهندگان بهداشتی استفاده نمود. حال آنچه که باقی مانده است به کارگیری این ایده ها و کسب سریع منافع حاصل از آن است . هر چه سریع تر نسبت به استفاده از این سرویس اقدام کنید به همان میزان سریع تر متوجه منافع آن برای سازمان خود خواهید شد.

     

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها